| کد خبر: 160238 |

◄ تحقیق و تفحص از مسکن مهر در چه مرحله ای است؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از طرح مسکن مهر را تشریح کرد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از طرح مسکن مهر را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا رضایی با اشاره به آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر در کمیسیون عمران مجلس، گفت: این تفحص ادامه داشته و در مرحله بررسی‌های اولیه است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه گزارش‌هایی از عملکرد دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر به کمیسیون عمران مجلس واصل‌شده است، افزود: این گزارش‌ها از طریق کمیسیون به افراد تفحص کننده ارائه‌شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پس از بررسی بودجه 97 کل کشور نظرات اعضای تفحص کننده اخذشده و تصمیم‌گیری در خصوص این طرح انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: درصورتی‌که نمایندگان تفحص کننده از توضیحات و گزارش‌های واصله قانع نشوند طرح به صحن علنی مجلس برای بررسی و تعیین تکلیف نهایی ارسال خواهد شد.

گفتنی است؛ ابعاد اجرایی، مدیریتی، اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی و برخورداری از سرانه‌های شهری، خدمات شهری، تأسیسات و تجهیزات، میزان دقیق عملیاتی شدن این پروژه‌ها و مسائلی ازاین‌دست از مهم‌ترین محورهای تحقیق و تفحص از طرح مسکن مهر است.

پیش‌ازاین محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس از دعوت کمیسیون متبوعش از وزیر راه و شهرسازی، رئیس‌کل بانک مرکزی و مدیران بانک ملی و مسکن برای بررسی وضعیت تولید مسکن در کشور خبر داد ه و گفته بود: برای بهبود وضعیت بازار مسکن باید موانع پیش روی تولید واحدهای مسکونی از میان برداشته شود ازاین‌رو بانک‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط باید موانع پیش روی خود را به مجلس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.