| کد خبر: 162829 |

در جمع اصحاب رسانه انجام شد:

◄ رونمایی از «ای‌بار» برای صرفه‌جویی 40 درصدی در هزینه‌های حمل‌ونقل

اپلیکیشن «ای‌بار» به عنوان جدیدترین برنامه حمل‌ونقل هوشمند بار شب گذشته درحالی رونمایی شد که به گفته یک کارشناس موجب صرفه‌جویی 40 درصدی در هزینه‌های حمل‌ونقل کالا خواهد شد.

تین نیوز

اپلیکیشن «ای‌بار»(ebar) به عنوان جدیدترین برنامه حمل‌ونقل هوشمند بار  شب گذشته در حالی رونمایی شد که به گفته یک کارشناس موجب صرفه‌جویی 40 درصدی در هزینه‌های حمل‌ونقل کالا خواهد شد.

این سامانه که با شعار «ای‌بار، سامانه باربری هوشمند» فعالیت می‌کند، توانسته دوران آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده عرضه عمومی و رسمی شده است که خدمات متنوعی را به کاربرانش ارایه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز  نورشاهی، مدیرعامل eBar در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: «ای‌بار» مجموعه‌ای‌ است که هسته اولیه آن از بحث بازاریابی شروع شده که تبلیغات در مکان‌های مختلف از جمله جاده‌ها است و شاید به نوعی وارد شدن به این ماجرا از همین بخش بوده است.

وی با بیان اینکه با استفاده از نیروهای فنی قوی که به گروه اضافه کردیم، توانستیم به بسترهای جدید وارد شویم و خدمات مختلفی را ارایه کنیم که بعضی از آن‌ها هنوز رونمایی نشده است گفت: ما درون سازمان به ۱۰۰ ایده پرداختیم و توسط گروه‌های مختلف به آن رسیدگی شد که از درون آن‌ها ایده‌های برتر انتخاب و نهایی شد.

وی ادامه داد: از جمله مزایای گروه ما این است که سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید توسط خودمان انجام می‌شود.

نورشاهی در ادامه گفت: ما توانستیم روی اپلیکیشن «ای‌بار» و یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مجموعه، سرمایه‌ای نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان را جذب کنیم که در سال آینده نیز به این عدد افزوده خواهد شد.

نورشاهی با بیان اینکه بحث حمل‌ونقل جزو مسائل پیچیده‌ است و برای شناخت واقعی از وضعیت رانندگان و حمل بار به پایانه‌های حمل بار از جمله پایانه اکبرآباد مراجعه کردیم، گفت: متاسفانه وضعیت رانندگان خوب نیست و آن‌ها برای اینکه از وضعیت بار مطلع باشند؛ مجبورند هر روز مسافت طولانی را از اقصی نقاط شهر طی کنند و به پایانه اکبرآباد برسند و بعد آنجا صبر کنند و ببینند که آیا باری به آن‌ها می‌رسد یا خیر؟

مدیرعامل «ای‌بار» ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که در سال حدود 400 میلیون تن کالا در سطح کشور جابه‌جا می‌شود و استان تهران با وجود دوری آن از بنادر کشور بیشترین جابه‌جایی بار را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

این کارشناس بخش حمل‌ونقل ادامه داد: شرکت‌های ترابری اطلاعات بسیار زیادی در اختیار ما گذاشتند که داده‌های دریافتی از آن‌ها کمک فراوانی به ما کرد.

نورشاهی ادامه داد: برای موفقیت به برنامه‌ریزی دقیق در زمینهٔ حمل بار نیاز داریم که بتوانیم مشکل بخشی از بازار را حل کنیم و طبیعتاً این اتفاق یک برد دوطرفه خواهد بود.

به گفته وی ۲۷ میلیون سفر باری در سال گذشته و ۳۸۸ میلیون تن جابه‌جایی بار، بزرگی این بازار را نشان می‌دهد که تهران بالاترین سهم بار را از حمل کشور به خود اختصاص داده است.

نورشاهی ادامه داد: حدود ۵۰۰ هزار کارت هوشمند در کشور صادر شده است که نشان می‌دهد ما فقط در یک طرف ماجرا با چه تعداد زیادی از افراد، طرف هستیم. حمل بار در کشور به طور متوسط ۵۱۰ کیلومتر پیمایش می‌کند که همه این موارد دلیل ورود «ای‌بار» به این بازار و تجارت بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.