| کد خبر: 260093 |

◄ مدیران راه آهن از مشکلات مالکان واگن بی اطلاع هستند؟

آیا مدیران راه آهن می دانند مالکان واگن در بخش تعمیرات جاری و ویژه و نگهداری چه مشکلاتی دارند؟

تین نیوز

یک نماینده  شرکت های مالک واگن با بیان این که سال ها در بخش حمل و نقل ریلی فعالیت کرده است، از بی توجهی مسئولان بخش ریلی به مشکلات شرکت های مالک واگن انتقاد کرد و گفت: هر کفشک ترمز کمی کمتر از یک میلیون تومان برای شرکت ها  هزینه دارد.

به گزارش تین نیوز، او در یک کانال تلگرامی نوشت: واگن ما در سه پست بازدید کفشک ترمز خورده، در حالی که فقط یک ماه از تعمیرات اساسی آن گذشته و تمامی کفشک ها حتی اشپیل کارخانه را داشته و یک کفش روی آن نصب نشده است.

وی ادامه داد: چرا باید از کفشک های واگن .شرکت .. روی شرکت ... نصب شود در حالی که ما در قبال این کفشک های ترمز هزینه پرداخت کرده و می کنیم. چرا باید کفشک ترمز ۳۰ درصد روی واگن نصب شود و کفشک ترمز نو ثبت شود؟

او تاکید کرد: چرا 35 واگن خالی ما، با ۳۰ واگن ترمزدار حرکت کرده و با ۲۰ واگن ترمزدار به مقصد بارگیری رسیده است؟ مگر ممکن اداره کل واگن ها از شرایط واگن ها خبر نداشته باشد که کدام واگن کجا شیربسته می شود؟ آیا مدیران راه آهن می دانند مالکان واگن در بخش تعمیرات جاری و ویژه و نگهداری چه مشکلاتی دارند؟

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 2

    وقتی یه مدیر دو تابعیتی رو به عنوان مدیر کل واگنها منصوب میشه و افراد فنی راه آهن ودلسوز به کشور رو حذف و بازنشسته میکنن، جز این نباید شنید.
    فرار قطار های باری و سوانح دلخراش قابل پیش بینی میباشد.
    خسارت بریدگی سطح چرخها و خسارت سطح ریل نیز که الله اکبر.

  • ابراهیم عبدی زمهریر 1 2

    مدیران راه آهن خیلی خوب می دانند که درراه آهن چه می گذرد.لاکن مافیای فساد به قدری درهم تنیده است که کاری ازپیش نمی توان برد.اطلاع دارم که شرکتی تعمیرات سوپاپ سه قلوی ترمز ها رابرعهده گرفته است.وباتعویض قطعات خراب شده(۲تا یکی کردن قطعات) سوپاپ سه قلو ها آنهارابه عنوان نو نصب می‌کنند.جالب اینجا است که واشر های این سوپاپ ها رانمی توانند تولید کنند.خوب است بدانید که دردستور العمل کیلومتراژ راه اهن به قدری استثمار گونه است که باید یک لکوموتیوران ابتدا ۱۹۲ ساعت کاری راپر کند بعداز آن ضرایب افزایشی اعمال می‌شود.!!!حکومتی که دم از عدالت می زند خود کارمندش رااستثمار می‌کند!

  • ناشناس 4 1

    آیا این به معنی سرقت ادوات واگن در مسیر است؟ اگر پاسخ مثبت است، آقای میعاد صالحی باید به جای متهم کردن مدیران قبلی به دزدی، جلوی این دزدی ها را در زمان مدیریت خودش بگیرد.