| کد خبر: 196606 |

◄ نامه مسئول دوچرخه تهران به مقامات در مورد لغو همایش دوچرخه‌سواری

زیرمجموعه شما، همایش دوچرخه‌سواری صبح جمعه (29 شهریور) تعدادی از خانواده‌های تهرانی را به‌دلیل مختلط بودن لغو کردند. می‌خواهم بگویم اگر این همایش لغو نمی‌شد و شما نیز می‌آمدید چه می دیدید.

تین نیوز

مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، که متن آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، جزئیاتی از چگونگی اجرای همایش دوچرخه سواری را که قرار بود در روز بدون خودرو برگزار شود، شرح داد.

به گزارش تین نیوز، «یعقوب آزاده‌دل» در بخشی از این نامه نوشته است: «می‌خواستم به استحضار برسانم زیرمجموعه شما،  همایش دوچرخه‌سواری صبح جمعه (29 شهریور) تعدادی از خانواده‌های تهرانی را به‌دلیل مختلط بودن لغو کردند. می‌خواهم بگویم اگر این همایش لغو نمی‌شد و شما نیز می‌آمدید چه می دیدید؟»

بیشتر بخوانید: لغو همایش دوچرخه‌سواری روز جهانی بدون خودرو در تهران

وی تاکید کرده است: «ای کاش شما هم می‌آمدید و می‌دیدید که پدران با دخترانشان، مادران با پسرانشان، آقایان و خانم‌ها با همسرانشان با رعایت عفاف و حجاب در کنار یکدیگر دوچرخه‌سواری می‌کنند.»

او در بخش دیگری از این نامه خاطرنشان کرده است: «ای کاش می‌آمدید و می‌دیدید ذوق فرزندان معلول و خانواده‌های آن‌ها را که قرار بود در مراسم روز جمعه برای اولین بار در کنار سایر خانواده‌ها در خیابان‌های شهر رکاب بزنند».

او افزوده است: «ای کاش می‌آمدید و می‌دیدید که نویسندگان جوان نیز چندی است در این مسیر حرکت می‌کنند و قرار بود در اختتامیه این مراسم یکی از این کتاب‌ها توسط نویسنده آن برای شرکت‌کنندگان خوانده شود».

به گزارش تین نیوز، همایش دوچرخه‌سواری که قرار بود روز جمعه 26 شهریور (دیروز) به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، در تهران برگزار شود،  لغو شد. این همایش قرار بود از سوی شهرداری تهران و از خیابان حجاب پارک لاله شروع و در خیابان کوشک مرکزی( وزارت امور خارجه) به پایان برسد.

متن اطلاعیه‌ای که در زمینه لغو این همایش منتشر شده به شرح زیر است:

«به استحضار شهروندان گرامی شهر تهران می‌رساند بنابر پاره‌ای از ملاحظات امنیتی و قضایی و دستور مقامات مربوطه، همایش دوچرخه‌سواری روز جمعه صبح، مورخ ۹۸/۶/۲۹ از پارک لاله لغو و از سوی شهرداری برگزار نخواهد گردید».

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.