| کد خبر: 222236 |

تجهیز 376 دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تعداد 376 دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای عملیات راهداری زمستانی در استان تجهیز شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تعداد 376 دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای عملیات راهداری زمستانی در استان تجهیز شده است.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا رسول زاده با اعلام این خبر افزود: این 376 دستگاه شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: تعداد 1169نفر عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در 50 باب راهدارخانه ثابت و 90 اکیپ راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای ساماندهی شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: تاکنون بیش 40هزار تن مخلوط نمک وشن در راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است.

وی، راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از 14000کیلومتر عنوان کرد و گفت: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران، بکارگیری تمام امکانات، استقرار درمسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد نسبت به خدمات رسانی اقدام کرده است.

رسول‌زاده، از آماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در محورهای اصلی و فرعی جهت امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها و همکاری و تعامل با مسئولین استانی، شهرستانی و ارگان‌های ذیربط برای افزایش ایمنی عبور و مرور در این ایام خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، وی به پاسخگویی 24 ساعته به هموطنان ازطریق تلفن گویای 141درخصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب وهوایی اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.