| کد خبر: 259460 |

◄ کامیون بنز دماغ دار با یک رقیب تازه نفس مواجه شد + عکس

با ورود کامیون های جدید بهمن دیزل به بازار، کامیون های بنز دماغ دار ایران خودرو دیزل یک رقیب جدی و تازه نفس مواجه شدند.

تین نیوز

با ورود کامیون های جدید بهمن دیزل به بازار، کامیون های بنز دماغ دار ایران خودرو دیزل یک رقیب جدی و تازه نفس مواجه شدند.

به گزارش تین نیوز، کامیون های بنز در ایران مدتهای طولانی یکه تاز جاده ها بوده اند. از زمانی که اولین کامیون های نیمه سنگین 911 بنز وارد چرخه تولید در شرکت ایران خودرو شدند – شرکتی که در آن زمان خاور نامیده می شد – حدود 6 دهه گذشته است و سلطه این کامیون ها در جاده ها کمابیش ادامه داشته است.

گزارش مهم روز را بخوانید؛

◄ حقوق رانندگان اتوبوس و کامیون باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان باشد

◄ اتوبان اصفهان شیراز ؛ 45 روز تا افتتاح اتوبان کم نظیر گردشگری

در این مدت خودروهای باری و تجاری دیگری نیز در محدوده 18 – 19 تن در جاده ها و خیابان ها حضور داشته اند اما کامیون های بنز که به بنز دماغ دار مشهورند محبوبیت خود را حفظ کرده اند و کمتر رقیبی را در کنار خود مشاهده کرده اند.

شرایط مذکور اخیرا تغییر کرده و به تازه گی بهمن دیزل کامیون 19 تن جدیدی را وارد بازار کرده است که می تواند به عنوان جایگزین بنزهای دماغ دار مشهور مطرح شود.

مدیرعامل بهمن دیزل درباره این کامیون ها به خبرنگار تین نیوز این گونه توضیح داد: کامیون های امپاور 19 تن جدیدی که از مردادماه تولید انبوه آن آغاز شد، می تواند وضعیت ناوگان جاده ای کشور را دستخوش تحولات مهمی قرار دهد.

این کامیون ها امپاور BD300 نامیده شده و رقیب کلیه کامیون های نسل قدیم موجود در کشور به شمار می رود. این خودرو در دو مدل باری و کمپرسی در بهمن دیزل تولید می شود. در حال حاضر ظرفیت تولید این خودرو روزانه 50 دستگاه است و بر اساس نیاز بازار و بازخوردی که از استقبال مشتریان دریافت می کنیم می توانیم تیراژ تولید خود را به سرعت افزایش دهیم.

به گفته حسین خضری کامیون ام پاور از یک موتور قدرتمند مدل کامینز ۶ سیلندر با توان تولید ۳۰۰ اسب بخار تولید شده است و در واقع محصول این شرکت قوی ترین کامیون باری ایران به شمار می رود.

موتور مذکور از پیشرانه های مشهور در صنعت کامیون محسوب می شود که استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس کرده و به ترمز موتور تک زمانه نیز تجهیز شده است. گیربکس این خودرو هم از نوع ۸ سرعته فست دستی است. از دیگر مشخصات این خودرو می توان به وزن ناخالص مجاز ۱۹ تنی و وزن خالص ۵.۵ تنی آن اشاره کرد.

رقیب تازه نفس بنز دماغ دار از امکاناتی مثل رادار خط خوان، ترمز اضطراری، گرم کن آینه ،سیستم پخش مالتی مدیا و تعلیق دیفرانسیل بالنی برخوردار است.

کامیون امپاور جدید

کامیون امپاور

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.