| کد خبر: 259205 |

طی مراسمی در کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی البرز قزوین انجام شد

◄ آغاز تولید انبوه کامیون امپاور BD300 بهمن دیزل

آیین آغاز تولید انبوه کامیون های امپاور BD300 یکشنبه اول مردادماه 1402 طی مراسمی برگزار شد و همچنین در این مراسم دومین سری از این محصولات در کارخانه بهمن دیزل به مشتریان و نمایندگی های فروش این شرکت تحویل شد.

تین نیوز

آیین آغاز تولید انبوه کامیون های امپاور BD300 یکشنبه اول مردادماه 1402 طی مراسمی برگزار شد و همچنین در این مراسم دومین سری از این محصولات در کارخانه بهمن دیزل به مشتریان و نمایندگی های فروش این شرکت تحویل شد.

به گزارش تین نیوز، روز یکشنبه کارخانه بهمن دیزل واقع در شهرک صنعتی البرز قزوین میزبان مشتریان، نمایندگی های فروش این شرکت و اصحاب رسانه بود تا طی مراسمی سری دوم کامیون های امپاور BD300 تولید شده در بهمن دیزل به نمایندگان رسمی فروش و مشتریان این شرکت تحویل شود.

کامیون های امپاور BD300 از یک پیشرانه توربو دیزل کامینز با حجم 6700 سی ‌سی برخوردار است که 300 اسب ‌بخار قدرت در 2500 دور در دقیقه و 1100 نیوتن ‌متر گشتاور در 1200 تا 1800 دور در دقیقه تولید می‌ کند. این پیشرانه به یک گیربکس فست دنده‌ای 8+1 متصل است.

گزارش پر بازدید روز را بخوانید؛

◄ کامیون 19 تن جدید که رانندگان کامیون ایران را مجذوب می کند + فیلم

◄ واکنش کامیون ساز و خودروساز بزرگ کشور به یک گزارش درباره احتکار خودرو

◄ مترو، تنها راه حل موثر برای حل بحران ترافیک/ تهران راهی جز ۲ یا ۳ طبقه شدن ندارد

حرکت بهمن دیزل در جهت برطرف کردن نیاز بازار

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در مراسم تحویل کامیون های امپاور BD300 به نمایندگی های فروش با اشاره به شرایط ناوگان جاده ای کشور اظهار کرد: وضعیت ناوگان خودروهای تجاری کشور چه در بخش مسافری و چه در بخش باری، نامطلوب است و میانگین سن ناوگان باری ما بر اساس آمارهای سازمان راهداری نزدیک به 20 سال است که نشان دهنده فرسوده بودن بخش اعظم ناوگان ماست.

وی افزود: خودروهای باری موجود در ناوگان ما نیز از تکنولوژی قدیمی بهره می برند که مسائل فنی و زیست محیطی فراوانی ایجاد می کنند. ما در ناوگان باری محصول با فناوری جدید در تیراژ انبوه نداشتیم که این امر نقطه ضعف غیرقابل انکاری در حوزه ناوگان باری به شمار می آمد. در سگمنت 18 – 19 تن ما دو محصول در بازار داریم که فناوری آنها متعلق به دهه 1970 و بسیار قدیمی است.

حسین خضری

خضری با بیان این که از امروز – اول مرداد 1402 – تولید محصولاتی که استانداردهای 85 گانه سازمان ملی استاندارد را نداشته باشند متوقف می شود، خاطرنشان کرد: ممکن است فرصت کوتاهی برای به روز کردن محصولات داده شود اما به هر حال نیاز بازار به تولید خودروهای باری جدید که استانداردهای کیفی را پاس کنند، به وضوح قابل مشاهده است و این نیاز موجب شد بهمن دیزل به تولید محصولی جدید در سگمنت 19 تن در دو رنج باری و کمپرسی ورود کند. تولید این محصول طی چندماه گذشته شروع شده و امروز عرضه این محصول به بازار آغازمی شود.

وی بیان کرد: از سری محصولات امپاور پیش از این کامیون های کشنده 500 به بازار عرضه شده و کامیون های امپاور BD300 نیز وارد فاز تولید انبوه شده و از امروز شاهد ورود آنها به بازار خواهیم بود، ضمن آن که در نقشه راه توسعه بازار خود در آینده در رنج 26 تن نیز محصولی را مناسب نیازهای بخش عمرانی کشور به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل بهمن دیزل افزود: امسال حدود 1000 دستگاه کامیون  های 8 تن به بالا خصوصا امپاور BD300 در این شرکت تولید خواهد شد و متناسب با بازخوردی که از بازار می گیریم تولید خود را در تیراژ بالاتر افزایش خواهیم داد.

تحولات جدید در فضای کسب وکار تولید و فروش کامیون

خضری در ادامه با اشاره به تغییرات فضای کسب وکار تولید و فروش کامیون ، اظهار کرد: یکی از تحولاتی که اکنون شاهد آن هستیم الزامی شدن استانداردهای جدید در تولید محصولات صنعت خودرو است. ما خود را برای این استانداردها آماده کرده ایم و تلاش می کنیم در این زمینه پیشرو باشیم. موضوع دیگر، بحث نوسانات ارزی و تامین ارز است که به نظر می رسد در ماه های آتی با چالش هایی در این حوزه مواجه باشیم. اگر تامین و تخصیص ارز به میزان کافی انجام نشود تولید خودروهای تجاری و حتی کل خودروهای با تنگناهایی روبرو می شود و عرضه کم خواهد شد. بحث دیگری که شاهد آن هستیم رکود بازار است که اثر آن را در کاهش اختلاف قیمت بازار و کارخانه خود را نشان می دهد و روند متعادل شدن عرضه و تقاضا را به نمایش می گذارد. ما در بحث تامین ارز تلاش می کنیم با روش های مختلف در این زمینه پیش بینی هایی داشته باشیم و مشکلات را به حداقل برسانیم و در بحث رکود بازار نیز با متنوع سازی و توسعه مدل های بازاریابی و تامین منابع مالی و فروش، خود را با وضعیت جدید بازار هماهنگ خواهیم کرد.

استفاده از کامیون مدرن حق رانندگان کامیون است

عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن نیز در این مراسم بیان کرد: امروز در اول مردادماه 1402 برگ زرینی در صنعت خودرو رقم خورد و گروه بهمن مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه خودروهای تجاری ایفا کرد. امروز با تولید امپاور BD300 در واقع شاهد تغییر مدل تولید کامیون های 19 تن از سنتی به مدرن هستیم و می توانیم فناوری دهه 1970 را کنار بگذاریم و فناوری روز را جایگزین آن کنیم.

وی افزود: حق رانندگان زحمتکش کامیون است که محصولی با فناوری روز در اختیار داشته باشد و نباید این اقشار با فناوری 70 سال پیش در جاده ها برای تامین معیشت خود سختی بکشند.

شایان ذکر است؛ در ادامه این مراسم اصحاب رسانه و نمایندگی های فروش بهمن دیزل بازدیدی از خط تولید کامیون های امپاور BD300 به عمل آوردند و در پایان تعدادی از کامیون های مذکور به مشتریان تحویل شد.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمد لله 5 3

    عزیز دل برادرررر بارررر کجا بود اوضاع مملکت قاراش میشه

  • کامل 3 9

    بارزیاد چرا میگی بارنیست

  • ناشناس 2 2

    ففط تند تند ماشین بدین بار که نیست

  • ناشناس 1 3

    اره بار مفتی زیاد از مشهد بیای تهران ۲ملیون.بندر عباس همین الا ۶روز خواب داره.اونایی که میخرین کامیون به امید اینکه الا پول پارو میکنید این خبرا نیست چرا همه کامیون دارا فروشنده شدن واسه نبود بار و کرایه پایین و تعمیر نگهداری گرون.اگر اسقاط نباشه کنار تولید این وضع روز به روز بدتر میشه.