| کد خبر: 224946 |

چه لباس هایی برای سفرهای هوایی مناسب است؟

اکثر مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما با این چالش روبه رو هستند که چه لباسی را برای پروازهای هوایی بپوشند تا در زمان پرواز احساس راحتی کنند. پوشیدن لباس مناسب و نپوشیدن لباس نامناسب هر دو به یک اندازه می تواند لذت پرواز را برای شما میسر کنند.

تین نیوز

اکثر مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما با این چالش روبه رو هستند که چه لباسی را برای پروازهای هوایی بپوشند تا در زمان پرواز احساس راحتی کنند. پوشیدن لباس مناسب و نپوشیدن لباس نامناسب هر دو به یک اندازه می تواند لذت پرواز را برای شما میسر کنند. در این مطلب می خواهیم شما را با نکاتی آشنا کنیم که در کمتر جایی آنها را دیده اید. این نکات به شما می گوید که چگونه لباس های خود را برای سفر های هوایی انتخاب کنید تا از لذت های سفر کم نشود. این مطلب در حدود 6 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد اما می تواند لذت تهیه بلیط هواپیما شما برای سفر را چندین برابر کند.

از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید

لباس های تنگ نه تنها در سفرهای هوایی بلکه در سفرهای زمینی و ریلی نیز می تواند برای شما دردسر ایجاد کند. این نوع لباس ها میزان جریان خون شما را به اختلال می اندازند و باعث می شود احساس راحتی کمتر و خستگی بیشتری در طول سفر داشته باشید. به جای لباس های تنگ مانند شلوارهای لی و جین می توانید از لباس هایی با پارچه های طبیعی و راحت استفاده نمایید. با استفاده از لباس های راحت خستگی دیرتر به سراغتان خواهد آمد.

111

کفش های پاشنه بلند را در سفرهای هوایی حذف کنید

کفش های پاشنه بلند نیز مانند لباس های تنگ پاهای شما را محدود می کند. به دلیل سطح حداقلی برخورد این نوع کفش ها با زمین در طولانی میتواند خستگی بسیار زیادی را به پاها وارد نماید. به جای کفش های پاشنه بلند می توانید از کفش های راحتی مانند کتانی برای سفر استفاده کنید.

لباس های سیاسی نپوشید

با توجه به اینکه برخی از شرکت های هواپیمایی در نوع لباس قوانینی را وضع کرده اند، پوشیدن لباس های سیاسی می تواند در سفر برای شما دردسر ساز شد. با نیم نگاهی به قوانین شرکت های هواپیمایی متوجه خواهید شد که این نوع لباس ها در اکثر آنها ممنوع است.

عطر و ادکلن را حذف کنید

تصور کنید تمام مسافرانی که خرید بلیط هواپیما را انجام داده اند با عطرهای مخصوص خود وارد فضای کابین شوند، چه حسی به شما دست خواهد داد؟ یک فضای بسته و بوی چندین عطر که میتواند تا آخر سفر بر روی اعصاب انسان راه برود. افرادی که آلرژی دارند در این نوع سفرها سختی های زیادی را متحمل می شوند. به جای استفاده از عطرها و ادکلن ها می توانید از لباس های شسته شده و تمیز استفاده کنید.

از لنز استفاده نکنید

رطوبت در سفرهای هوایی دائما در حال تغییر است. کمبود رطوبت در سفرهای هوایی می تواند باعث خشک شدن لنزها شود و به چشمها آسیب بزند. تصور کنید در یک سفر هوایی چندین ساعته قرار دارید، با وجود لنزها می توانید درست ببینید و از سفر لذت ببرید؟

از پوشیدن لباس های خیلی گرم خودداری کنید

در طول سفر با هواپیما ممکن است دچار تغییرات هوایی بسیار شدید شوید. با توجه به تغییرات هوایی هوای داخل کابین نیز تغییر خواهد کرد. پوشیدن لباس گرم می تواند راحتی را از شما در طول جریان سفر سلب نماید. به جای این کار می توانید لباس های لایه لایه بپوشید و با توجه به تغییر ناگهانی یک لایه را کم و یا زیاد کنید.

222

لباس دارای فلزات نقره، طلا و مس را نپوشید

شاید برای شما جالب باشد که چرا می گوییم این نوع لباس ها را در سفرهای هوایی نپوشید. پوشیدن این نوع لباس ها در زمان رد شدن از گیت فرودگاه می تواند برای شما دردسر ساز شود. تعویض لباس در زمان عبور از گیت و وارد شدن به هواپیما می تواند برای شما سختی زیادی را به همراه داشته باشد و وقت بسیاری را از شما بگیرد.

سفر در زمان کرونا

از دیگر ممنوعات سفر نداشتن کرونا است. در هنگام خرید بلیط هواپیما توجه داشته باشید که نباید کرونا داشته باشید. همانقدر که لباس و کفش تنگ می تواند آزاردهنده باشد، داشتن کرونا نیز برای همه مسافران می تواند خطرناک و آزاردهنده باشد. توصیه می کنیم در این بازه زمانی سفرهای داخلی و خارجی خود را کنسل کنید و به اجبار به سفرهای ضروری خود بپردازید. حدود یک سال است که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند. ما نباید با پرداختن به سفرهای غیر ضروری این ویروس را تقویت نماییم. ماسک بزنیم و در خانه بمانیم.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

سایت های بسیار زیادی هستند که بلیط هواپیما را ارائه می کنند اما در بین آنها سایت های محدودی هستند که جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما باشند. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. سایت تیک بان با ارائه بلیط هواپیما ارزان و خدمات هوشمند گامی نوین برای رضایت مشتری برداشته است.

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان به نشانی https://tikban.com/ از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.