| کد خبر: 223929 |

هواپیمایی کاسپین:

◄ به دنبال خرید هواپیما با سن پایین هستیم

با وجود تحریم‌های ظالمانه، اما با تکیه بر نیروی جوانان و مهندسین خبره ایرانی و خنثی سازی تحریم درحال طی کردن روند رو به رو رشد، افزایش ناوگان با سن پایین و توسعه مستمر هستیم.

تین نیوز

 هواپیمایی کاسپین اعلام کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، اما با تکیه بر نیروی جوانان و مهندسین خبره ایرانی و خنثی سازی تحریم درحال طی کردن روند رو به رو رشد، افزایش ناوگان با سن پایین و توسعه مستمر هستیم.

به گزارش تین نیوز، شرکت هواپیمایی کاسپین در توضیح نقص فنی پرواز روز پنج‌شنبه ( ۲۷ آذرماه) در مسیر تهران-شیراز در اطلاعیه ای توضیح داده است:  روز پنج‌شنبه ۲۷ آذر یک فروند MD هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۰۳۸ که از تهران عازم شیراز بود به دلیل ایراد جزئی فنی در موتور با وجود امکان ادامه پرواز طبق قوانین شرکت سازنده هواپیما بنابر صلاح‌دید، خلبان پرواز به فرودگاه اصفهان دایورت کرد و هواپیما بدون هیچ مشکلی و به صورت ایمن فرود آمد. 

‌هواپیمایی کاسپین توضیح داده است که براساس اصل مشتری مداری کمتر از یک ساعت بعد هواپیما جایگزین به اصفهان اعزام شد و مسافرین عازم شیراز شدند.

این شرکت هواپیمایی عنوان کرده است که اشکال فنی در قسمت موتور آنقدر جزئی بوده که حتی در تعاریف نقص فنی کارخانه و فرود اضطراری نیز گنجانده نمی شود و هواپیما در کمتر از یک ساعت با رفع ایراد، مجددا فعال گردید.

‌هواپیمایی کاسپین اعلام کرده است: با وجود تحریم‌های ظالمانه، اما با تکیه بر نیروی جوانان و مهندسین خبره ایرانی و خنثی سازی تحریم درحال طی کردن روند رو به رو رشد، افزایش ناوگان با سن پایین و توسعه مستمر هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    مشکل کشور این هست که کسی جوابگو اشتباهاتش نیست.
    زمانی گفتیم بجای خرید ارباس و ای‌تی‌آر نو ، هواپیما های دست دوم زیر ده سال بخرید!
    اما گفتن شما دلواپس بی‌سواد بدون شناسنامه هستید!
    بروید به جهنم!
    از پول محدود و فرصت استفاده نکردن ، پولی را که میشد صرف واردات ۵۰ جت مسافری دست دوم میان برد کرد ، صرف خرید دو سه ارباس و چند هواپیما توربوپراپ منطقه ای کردن!
    میشد ۵۰ فروند ارباس ۳۲۰ و بویینگ ۷۳۷ با عمر کمتر از ده سال خرید اما مدیران دولتی بخاطر انتخابات فشار اوردن هواپیما حتما بوی نویی دهد و حالا باید شاهد مشکلات بیشتر ایرلاین ها باشیم!
    کاش در کشور قانون حاکم بود و ان مدیران که بخاطر اهداف حزبی خلاف منفعت ملی حرکت کردند ، مجازات میشدند!
    راستی ۵۰ فروند هواپیمای زیر ده سال چقدر عمر ناوگان خطوط ما را کاهش میداد؟
    چقدر درامد برای کشور داشت و مردم مجبور به مسافرت با ایرلاین های خارجی نمیشدن؟
    ایا فردی هست که اموال خودش و بچه های مظلومش مصادره شود تا این ضرر ها جبران شود؟