| کد خبر: 170650 |

◄ انتقاد از تناسب نداشتن افزایش عوارض آزادراهی با کیفیت جاده‌ها

متأسفانه افزایش عوارض آزادراه‌ها بدون کمترین اقدامی برای بهبود وضعیت جاده‌ها صورت می‌گیرد. محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعلام این مطلب گفت: تجدیدنظر در این رویه لازم است.

تین نیوز

متأسفانه افزایش عوارض آزادراه‌ها بدون کم‌ترین اقدامی برای بهبود وضعیت جاده‌ها صورت می‌گیرد.

محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعلام این مطلب گفت: تجدیدنظر در این رویه لازم است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، رضایی با تأکید بر اینکه ارتقاء کیفیت مسیر، کاهش نقاط حادثه‌خیز و اصلاح مهندسی راه‌ها ازجمله راهکارهایی است که افزایش عوارض آزادراه‌ها را منطقی می‌کند، تصریح کرد: درحال‌حاضر بسیاری از مسیرها از داشتن نور کافی نیز بی‌بهره بوده؛ اما عوارض آزادراهی در آن‌ها افزایش‌یافته است.

نماینده جهرم در مجلس با بیان اینکه مسئولان مربوطه درخصوص عدم تناسب کیفیت راه‌ها با افزایش عوارض آن‌ها باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: کسی منکر ضرورت افزایش عوارض آزادراه‌ها نیست؛ اما انتظار می‌رود در کنار رشد رقم ریالی عوارض بهبود خدمات‌دهی به مردم صورت بگیرد.

او با تأکید براینکه بی‌توجهی نسبت به افزایش کیفیت جاده‌ها درحال‌حاضر دغدغه بسیاری از مردم شده است، گفت: متأسفانه گران شدن عوارض جاده‌ها بدون توجه به رعایت کمترین ملزومات ازجمله روشنایی در آن‌ها منجر به تمایل مردم به استفاده از جاده‌های قدیمی شده است.

عوارض آزادراه‌هایی مانند پردیس بارها موردانتقاد شدید مردم قرارگرفته است؛ اما سازمان راهداری همیشه هزینه بالای ساخت و نگهداری آزادراه‌ها را دلیل افزایش عوارض دانسته است.

در بسیاری از آزادراه‌ها کیفیت مسیر هر روز بدتر می‌شود و خدمات مناسب مانند مراکز استراحت گاهی یا امداد خودرو مناسبی نیز وجود ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.