| کد خبر: 170332 |

◄ مجلس نظارت بر رجا را تشدید کرد

رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ای از کمیسیون عمران مجلس برای پیگیر نوسازی ناوگان ریلی و شکایت‌های مسافران از ناوگان ریلی رجا خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ای از کمیسیون عمران مجلس برای پیگیر نوسازی ناوگان ریلی و شکایت‌های مسافران از ناوگان ریلی رجا خبر داد.

محمدرضا رضایی‌کوچی

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی گفت: اینکه وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باید نظارت‌های خود را بر فعالیت شرکت‌هایی همچون رجا افزایش دهند.

او افزود: دریافت حمایت‌های مالی از دولت از سوی شرکت‌هایی همچون رجا ،انتظار بهبود خدمات و کیفیت را افزایش داده؛ اما متاسفانه این موضوع تاکنون رخ نداده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ضعف ایمنی در برخی واگن‌های شرکت حمل‌ونقل رجا از موضوعات مورد بحث میان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی و رجا است.

رضایی تصریح کرد: درحال حاضر کمیته‌ای در کمیسیون عمران مجلس برای پیگیری نوسازی ناوگان ریلی تشکیل‌شده و به موضوع نارضایتی‌های مردم در حوزه ریلی نیز رسیدگی خواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: این شرکت باوجود برخورداری از حمایت‌های دولتی؛ اما نتوانسته خدمات مناسبی را به مردم ارایه کند؛ ازاین‌رو فرصتی برای بهبود وضعیت این شرکت در نظر گرفته‌شده است.

رضایی افزود: در حوزه ناوگان ریلی، چندین جلسه کمیسیون عمران مجلس به بررسی مشکلات موجود پرداخته و اکنون نیز این جلسات ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.