| کد خبر: 47644 |

تین نیوز | انتشار خبری در تین نیوز که حکایت از افتتاح ایستگاه های میدان ولیعصر(عج ) و شهرك شریعتی از خط سه مترو تهران با حضور شهردار تهران در تاریخ ۱۱ اسفند داشت، موجب شد برخی کاربران تین نیوز به بیان نظرات خود در مورد برخی مشکلات متروی تهران بپردازند که این نظرات در ادامه آمده است:

1-  به نظر شما دستور شهردار تهران مبنی بر عدم افتتاح ایستگاه های مترو بدون پله برقی و عدم برنامه ریزی و هماهنگی بین آماده بودن ایستگاه و عدم نصب پله برقی نشان و دال بر چه چیزی می تواند باشد؟

2- در مورد ایستگاه تقاطعی خط 3 با خط 2 توضیح بدهید و بگویید كی افتتاح می شود؟منظورم ایستگاه دانشگاه امام علی هست. با حذف آن ایستگاه خط 3 بخش بزرگی از كارایی خودش را از دست داده و این حذف كردن خسارت سنگینی هم به بیت المال زده است. 

3- توسعه و پیشرفت متروی تهران قابل احترام و ستودنیست. اما حذف برخی ایستگاه های تقاطعی و دخالت در طرح اولیه آن موجب سردرگمی مسافران و همچنین اتلاف وقت و انرژی و ناکار آمدی کل شبکه خواهد شد. متاسفانه در مورد ایستگاه تقاطعی امام علی هیچ مسئولی پاسخگو نیست و این در حالیست که مردم انتظار دیگری از مسئولان دارند.

4- شلوغی و ازدحام و فشار و دستفروشان و متكدیان در مترو كم بودند، حالا آلودگی صوتی هم اضافه شده است. در هرایستگاه كه مترو توقف دارد دائما یك جمله كه یك ونیم واگن اول و آخر مخصوص بانوان است و غیره تكرار می شود در نظر بگیرید یک نفر از صادقیه به سمت فرهنگسرا یا از كهریزیك تا تجریش برود چند دفعه این جمله را باید بشنود؟ تازه باهمه این حرفا بیشتر صندلی ها را خانم ها در واگن آقایان گرفتند.

5- مگر خرید و نصب پله برقی جهاد می خواهد؟!!! ما تاحالا فکر می کردیم جهاد مال جنگ با ارتش صدام و عثمانی و حملات نابرابر خارجی و... هست! ضمنا خط 3 با خط 2 هم در ایستگاه امام علی تلاقی داره و شهرداری و مترو باید پاسخگو باشند که این ایستگاه کجاست؟

4- بنده برای رفتن از ایستگاه قلعه مرغی به رسالت باید به چهار راه ولیعصر  بروم بعد خط عوض کنم بروم خط ۴ بعد ایستگاه دروازه شمیران دوباره خط عوض کنم که جمعا باید سه بار در عملیات  شرکت کنم ولی اگر تقاطع امام علی حذف نمی شد فقط دو بار در این عملیات سخت و جان فرسا شرکت می کردم و خودم را به زور بین مسافرین جا می دادم.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صافی 0 0

    از تین نیوز بابت انعکاس خواسته ها و مطالبات شهروندان تشکر میکنم. امیدوارم مسئولین پاسخگو باشن.

  • خوشمهر 1 0

    از عجایب روزگار است که خط ۲ و ۳ مترو تهران با هم تقاطعی ندارند در هیچ شهری از دنیا نمی توان خطوط مترویی را یافت که باهم تقاطع نداشته باشند " جل الخالق " به امید ثبت در کتاب گینتس

  • 0 0

    متاسفانه

  • 1 1

    متاسفانه اعلام تکراری این جمله که واگن ابتدا و انتهای مترو متعلق به بانوان است این تفکر را ایجاد کرده که سایر واگنها متعلق به اقایان میباشد و هستند افرادی[…] که نمیدانند سایر واگن ها تعیین جنسیت نشده و متعلق به همه شهروندان است چه زن و چه مرد

  • امیر 0 0

    افتتاح ایستگاه تقاطع خطوط دو و سه مترو چه شد؟ سال رو به پایان است! این ایستگاه سبب صرفه جویی زیادی در وقت مسافرینی می شود که ناگزیرند مرتب در این دو خط جابجا شوند.

  • 0 0

    لطفا این مشکل را حل کنید

  • محسن 1 0

    کدام مهندس خط ۳ طراحی کرده درحالی که از کنار خط ۲ عبور کنه ولی تقاطع نداشته باشه

  • علی 1 0

    انتها وابتدای واگن ویژه بانوان است و همه میدانند که هیچ آقایی نباید وارد شود و اعلام چندباره بیهوده است.
    در ضمن بقیه واگن ها ویژه آقایان نیست و مشترک است و مقدار کمی از واگن ها ویژه خانم هاست تا راحت باشند

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین