| کد خبر: 222561 |

دبیر سندیکای جایگاه داران سوخت کشور به تین نیوز

◄ تسهیلات 25 میلیونی، جوابگو هزینه‌های جایگاه داران سوخت نیست

دبیر سندیکای جایگاه داران سوخت کشور عنوان کرد: تسهیلات 25 میلیونی که به جایگاه داران پرداخت شد هزینه ماهانه بیمه کارکنان را هم پوشش نداد این در حالی است که این تسهیلات به تمام جایگاه داران تعلق نگرفت.

تین نیوز

دبیرسندیکای جایگاه داران سوخت کشور عنوان کرد: کارمزدترمیمی25 میلیونی که به جایگاه داران ترمیمی اختصاص یافت هزینه جاری را هم پوشش نداده است این در حالیست که این تسهیلات به تمام جایگاه داران تعلق نگرفت.

یوسف فرامرزی در گفت وگو با خبرنگار تین نیوز به مشکلات و دغدغه‌های جایگاه داران سوخت در شرایط بحرانی کرونا اشاره کرد و توضیح داد: دولت تمام اصناف و مشاغل را در شرایط کرونایی تعطیل کرده و یا با یک سوم نیروهای خود مشغول فعالیت هستند این در حالیست جایگاه داران سوخت در صف اول خدمات رسانی در کشور هستند و باید تحت هر شرایطی خدمت رسانی خود به مردم را قطع نکنند، اما شرایط فعلی به گونه ای است که جایگاه داران سوخت برای خدمت رسانی دچار مشکلات فراوانی شده اند.

بیشتر بخوانید:

کرونا مصرف بنزین را ۱۰ درصد کاهش داد

پیامد عدم تامین نیاز جایگاه های سوخت؛ ایجاد بازار سیاه گازوئیل

وی در ادامه یکی از مشکلات را عدم پرداخت کافی کارمزدترمیمی ذکرکرد و گفت: در شرایط فعلی کرونا ما از شرکت پخش فرآورده های نفتی برای جایگاه های کم فروش، درخواست کارمزدترمیمی 60 میلیونی داشتیم، اما متاسفانه فقط 25 میلیون در نظر گرفته شد در صورتیکه کارمزد فعلی که تحت عنوان حق العمل پرداخت می شود جوابگوی هزینهای اموراکثریت جایگاهداران نیست.

دبیر سندیکای جایگاه داران سوخت کشور با بیان اینکه اکثر جایگاه داران تهران و سایر کلانشهرها هزینه جاری شان حدود 200 تا 500 میلیون تومان است، ابراز داشت: این جایگاهداران. هم ازکارمزدفعلی راضی نیستندوبامشکل خدماترسانی میکنند تعدادی ازجایگاه داران کشور کم فروش هستند که نیاز شدید به تسهیلات ترمیمی 60 میلیون تومانی دارند اما شرکت پخش فرآورده های نفتی این میزان را به 25 میلیون کاهش داد.

بر اساس گفته فرامرزی، این تسهیلات فقط به جایگاه داران فروش بنزین و گازوئیل پرداخت شده است این در حالیست که ما جایگاه هایی در کشور داریم که تک فرآورده توزیع گازوئیل هستند که متاسفانه به آنها این تسهیلات ترمیمی تعلق نگرفت.

فرامرزی با بیان اینکه حدود 10 الی 15 جایگاه تک فرآورده توزیع گازوئیل که موقعیت مکانی شان در کشور بسیار حائز اهمیت است، این مبلغ ترمیمی به طورکلی به آنها تعلق نگرفته که شدیدا تقاضا داریم به این جایگاه نیز به مانند سایر ترمیمی بگیران تعلق گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.