| کد خبر: 204441 |

◄ واکنش به شایعه ضدعفونی یک هواپیمای «ماهان» در فرودگاه امام

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر مشاهده یک مورد مشکوک به ویروس کرونا در یکی از پروازهای فرودگاه امام شنیده می‌شود؛ اما سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی این موضوع را تکذیب کرده است.

تین نیوز

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر مشاهده یک مورد مشکوک به ویروس کرونا در یکی از پروازهای فرودگاه امام شنیده می‌شود؛ اما سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی این موضوع را تکذیب کرده است.

به گزارش تین نیوز، صبح امروز در برخی از شبکه‌های اجتماعی شایعه‌ای مبنی بر مشاهده یک مورد مشکوک به ویروس کرونا دست به دست می‌شد. در این شایعات اینگونه مطرح شده است که در همین راستا هواپیمای ماهان جهت ضدعفونی زمین‌گیر شده است.

علی کاشانی سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام  با تکذیب این مسئله گفت: بنده این مسئله را از مرکز بهداشت مرزی پیگیری کردم و آن‌ها نیز این مسئله را تکذیب کردند.

روز گذشته مسئولان فرودگاه امام اعلام کردند که تجهیزات لازم برای کنترل مسافران توسط پایگاه بهداشت مرزی در فرودگاه امام فراهم‌شده تا کنترل مسافران با استانداردهای لازم از نظر دارا بودن علائم بیماری ویروس کرونا صورت گیرد. به همین منظور تمام مسافران و کادر پروازی که از مبدأ چین و کشورهای شرق آسیا وارد کشور می‌شوند، به صورت یک به یک کنترل شده و در صورت مشاهده علائم بیماری ویروس کرونا در آن‌ها به صورت قرنطینه به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

توضیح ضروری: تین نیوز به طور مستقل تنها به جنبه انعکاس نظرات و واکنش‌ها نسبت به این موضوع مبادرت کرده و مسئولیت تکذیب این خبر نیز به عهده مقام مربوطه است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.