| کد خبر: 236957 |

واگذاری تمامی امور ساخت و توسعه ریلی؛

◄ بخش ترابری حمل و نقل ریلی در معرض آسیب شدید

در اینکه حوزه ساخت ریلی چالش زیاد دارد تردیدی نیست اما راهکار حل آن نیز قطعا این اقدام نیست زیرا با این تصمیم بخش ترابری در حمل و نقل ریلی به شدت آسیب می بیند.

تین نیوز

یک کارشناس حمل و نقل ریلی در مورد واگذاری تمامی امور ساخت و توسعه ریلی از شرکت ساخت به شرکت راه آهن گفت: هنوز هم باورم نمی شود که در بالاترین سطح وزارتخانه راه و شهرسازی چنین تصمیم  غلطی اتخاذ شده باشد.

به گزارش تین نیوز، مجید بابایی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: جدا از اینکه چنین تصمیمی هرگز (تاکید می کنم هرگز) عملی و به نتیجه مطلوب نخواهد رسید، اصل چنین باوری نیز از پایه غلط است.

وی عنوان کرد: نه تنها چنین یکپارچه سازی با اصول و مبانی سازمانی همخوانی ندارد بلکه به اصولی ترین نیازهای هر سازمانی که قابلیت های فکری، فنی، مالی و سرمایه های انسانی آن است نیز توجه نداشته است.

بیشتر بخوانید:

بابایی ادامه داد: در اینکه حوزه ساخت ریلی چالش زیاد دارد تردیدی نیست اما راهکار حل آن نیز قطعا این اقدام نیست زیرا با این تصمیم بخش ترابری در حمل و نقل ریلی به شدت آسیب می بیند و همین حداقل رابطه مشتری و توسعه دهنده هم که داریم در تعامل اجباری مدیران ساخت و بهره برداری راه آهن مخدوش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه حداقلی که امروز به مسئله بهره وری ترابری ریلی داریم هم در سایه اولویت یافتن امور ساخت نزد مدیریت ارشد به فراموشی سپرده می شود و نهایتا یک ابّر راه آهنِ ناکارآمد در هر 2 حوزه ساخت و ترابری روی دست دولت و مردم می ماند تا نوبت تفکیک بعدی کِی فرا رسد.

مجید بابایی

وبلاگ‌نویس
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.