| کد خبر ۳۰۴۷۳۷
کپی شد

◄ درخواست از دادستان کل کشور برای اعزام بازرس به یک پاسگاه/ تخلیه گازوئیل و معرفی رانندگان کامیون به دادگاه

ابراهیم نیکجو، رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون ترانزیت کردستان در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار رسیدگی به موضوع تخلیه سوخت گازوئیل از باک کامیون ها توسط ماموران یک پاسگاه شد.

درخواست از دادستان کل کشور برای اعزام بازرس به یک پاسگاه/ تخلیه گازوئیل و معرفی رانندگان کامیون به دادگاه
تین نیوز |

رئیس انجمن صنفی رانندگان  ناوگان حمل و نقل کالای ترانزیت کردستان در نامه  ای به دادستان کل کشور خواستار رسیدگی به  موضوع تخلیه  سوخت گازوئیل  از باک کامیون ها توسط ماموران یکی از پاسگاه ها شد.

به گزارش  تین نیوز ، در این نامه  که تصویر آن در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته، ابراهیم نیکجو در شرح مشکل،  تاکید کرده است: کامیون های ترانزیت در مسیر کشورهای  همسایه به بنادر جنوبی کشور، دارای  دو باک استاندارد کارخانه هستند.

خبر مهم امروز: 

درخواست شرکت بیمه دی: رانندگان کامیون برای تکمیل اطلاعات ناقص افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند

عدم رعایت دستورالعمل ابعاد و اوزان چه بر سر رانندگان کامیون آورد؟/ سود را شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا بردند

وی  در این نامه افزوده است: این کامیون ها  از شهرستان یزد  تا  بنادر جنوبی کشور ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر در رفت و در برگشت تا ۲۰۰۰ کیلومتر راه می پیمایند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون  ترانزیت کردستان، تاکید کرده است: رانندگان ترانزیت، به علت مشکلات تهیه  سوخت  در استان های جنوبی، در مسیر رفت دو باک استاندارد را پر می کنند تا در برگشت بتوانند در تا شهرستان یزد برسند، چون مصرف میانگین سوخت در رفت و برگشت  ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر است.

نیکجو  گفته است: متاسفانه از دو ماه پیش در پاسگاه گهکم حاجی آباد از باک  های استاندارد کامیون ها ایراد گرفته و ضمن تخلیه گازوییل، یک باک از کامیون جدا و راننده را با صورتجلسه به دادگاه تعزیرات حاجی آباد معرفی می کنند.

نیکجو خاطرنشان کرده است: رانندگانی که به دادگاه معرفی می شوند مشمول جریمه های سنگین از ۶۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان  و توقیف کامیون می شوند. 

وی  در پایان این نامه، خواستار اعزام بازرسان دادستانی کل کشور به این پاسگاه و بررسی و پیگیری این موضوع شده است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • علی اکبر عادلی پاسخ

    جناب آقای نیکخو رئیس محترم انجمن صنفی رانندگان ترانزیت اگر بفرمایند مبدا و مقصد کامیون ها کجاست و رفت و برگشت دقیقن چند کیلومتراست و آیا وسیله نقلیه باری کامیون است یا تریلی و برند آنها چیست و گنجایش هر کدام از باک ها چقدر است .قبل از دادرسی عرض می کنم که این کار قانونی است یا غیر استاندارد.

  • مرتضی پاسخ

    ما راننده حرفه‌ای خط بندرعباس. یزد، کرمان هستیم، و هیچ وقت باک استاندارد کامیونی که مثلا از یزد و کرمان کاملا پر شده است و تا گهکم یا گلوگاه مقداری از ان خالی شده است را تخلیه نمی‌کند ولی اگر باک پر باشد با ظن قاچاق سوخت با راننده برخورد می‌شود و باک کامیون تخلیه می‌شود، این رفتار باعث شده صف های گازوییل خلوت بشود و قاچاق سوخت به استان هرمزگان کاهش محسوسی داشته باشد، نگارنده مطلب به این نکات اشاره نکرده استو با فرافکنی با موضوع برخورد کرده است.

    • حسین

      تا آدم فروش هست وضعیت همینه. آخه با این صفهای طولانی و کمبود گازوئیل و سهمیه ۴۸ ساعته مگه میشه بدون باک زاپاس بار برد . هرکی بگه میشه آدم فروشه

  • علی پاسخ

    کاردرستی کرده پاسگاه

  • حسن پاسخ

    یباکم اضافه هر3۰کیلومتر یک پمپ بنزین است همه پرمیکنن برای فروش دست پاسگاه دردنکنه

    • ناشناس

      منطقه بندر عباس هر ۴۸ ساعت یه بار میشود گازوییل زد

    • Saeed sh

      وقتی اینکاره نیستی بهتره نظر ندی سمت جنوب گازوییل نیست اگرم بیاد نیم ساعته تموم میشه گازوییل همون مقدار هم به ماشینهای محلی میرسه

    • علیرضادریس

      اگه راننده نیستی بیخود میکنی حرف بزنی.کدوم جایگاه بندرعباس گازوییل داره هرجا میرم یاخاموشه یا گازوییل نداره و کلی بایدصف بگیری برای اونی که داره و مجبوریم از مبدا پرکنیم که رفت و برگشت کم نیاریم و بندر هر۴۸ساعت واریزداره سهمیه هاش.
      شما راننده نیستی که داری این حرف رو میزنی.

    • مهدی

      عقل کل مگه سواریه که میگی هر سی کیلومتر پمپ هست هر بار که بخواد سوخت بزنه چندین ساعت باید تو صف بمونه ضمنا جنوب کشور هر ۴۸ ساعت مقدار معین وناچیزی سوخت واگذار میکنه اینطور نیست که هر پمپ بنزین که رسید بتونه سوخت بزنه

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    سلام درخصوص مشکلات پیش امده برای رانندگان انتظار داریم کانون راتندگان کشوری و انجمن صنفی های رانندگان کشور همه نامه به دادستان هرمزگان ودرخواست رسیدگی از دادستان محترم هرمزگان جناب قهرمانی که همواره دنبال رفع مشکل راتندگان بوده ارسال میفرمودند با اینحال از جناب نیکجو تشکر میکنیم که بفکر رفع مشکلات رانندگان هستند

  • دهقان پاسخ

    چرا چرند میگن همه زیر سر جایگاه داران هست

    • حسین مرادپور

      کاملا کار درستی میکنه پاسگاه فقط برای فروش بارها پر میشه تو شهر خودشون رانندها

  • سعید نجمایی پاسخ

    نزدیک یکماه هست رئیس پاسگاه عوض شده آقای صحرایی که هیچی از کامیون سر در نمیاره ظاهرا کرد هم هست چهار روز ماشین ما را هم خوابوند آخرش هم تبرئه شدیم یه چیزی شنیده قاچاق سوخت ولی یکی نیست این آقا را توجیه کنه

  • مختار پاسخ

    آقای عادلی شما بفرماید ماشینایی که یزد سوختگیری کنتد تا ۴۸ ساعت بعد نمیتونن سوختگیری کنند در هرمز گان واینکه خیلی وقتا من خودم تو شهرستان سیرجان سه ۴ساعت توصف موندم که گازویل پمپ تموم شده و یا به بار نمیرسیم یا باید مجددن وایسیم که گازویل بیاد البته نمیخام از قاچاق کردن سوخت دفاع کنم اما این مشکل بزرگیه که اکثر رانندای کمپرس خط سیرجان بند باهاش مواجهن

  • یک مستمری بگیر پاسخ

    زمستان هیچ نیروگاهی سوخت گازوئیل نداشت و مازوت می سوزاند چرا چون سوخت نیروگاه قبلا با تانکرها مستقیم به مرزها رفته بود حالا قاچاقچیان راننده ها را علم می کنند که آدرس غلط بدهند راننده کامیون برای فروختن ۵۰۰ لیتر گازوئیل باید یک روز علاف شود کدام راننده چنین کاری می کند

  • علی پاسخ

    خودم راننده تریلرکشنده هستم ازایلام گازویل ومیبرم بندرعباس میفروشم

    • ناشناس

      کافر همه را به کیش خود بندارد،کمتر هم بمال خا... مال

    • ناشناس

      تو هرگز ماشین دار نیستی فقط به خاطر اینکه عرضه نداری بیای تو این شغل داری به بقیه حسودی میکنی،،،اگ هم میفروشن دستشون درد نکنه،،تو بشین فضولی کن

    • خیراله رستمی

      باسلام من هم بچه ایلام هستم بگو ببینم اون صاحب ماشینت کیه که اولا ماشین داده دست تو.. دوما انصافا دادگستری بندرعباس با ثبت ایمیل تو باید پیدات کنه به این اعترافی که کردی چند ماه بری تو اب خنک بخوری.. سوم، مگه حقوق نمیگیری چرا از مال صاحب
      ماشینت که گازوئیل سهم ماشین اون هست میفروشی داری دزدی میکنی.... خجالت بکش دزد

    • ناشناس

      از پاسخها به این پست باید فهمید با کامیون دار طرفیم یا قاچاقچی سوخت

    • ایرانی

      کاملا معلوم هست جوجو😂 راننده نیستی آرزوی راننده شدن داری

    • علیرضا دریس جزیره

      تو عمرا اگه راننده باشی.
      تو فقط میخوای اسم راننده رو خراب کنی

  • راننده پاسخ

    گلوگاه ازطرفی گیرمیده به راننده های کامیون،،ازطرف دیگر روزی ۲۰۰تاسواری پرازگازوییل توسط اوکی بگیرها که باماموران گلوگاه درارتباط هستند..راحت رد میشن..فساد توخود نیرو انتظامی هست اول بروید خودتون اصلاح کنید، تمام سرعت های گازوئیل توبندرعباس که هرشب آزادانه دارن سرقت می‌کنند همه پشتشون به کلانتری‌های همون محل سرقت گرم هست وازادانه باک مردم میزنن ،شکایت وارائه فیلم سرقت هم اثری ندارد..چون مامور کلانتری یک هفته اول مریض هست بعد میره برسی،،امروزفردا میکنن..

    • احسان

      تو ایسین ۶۰۰لیتر از من دزدیدن زنگ زدم ۱۱۰ اومد گفت زنگ بزن بگو اشتباه شده بعد با ماشین پاسگاه رفتیم یه انبار نصف شو داد گفت برو .اسم راننده بددر اومده همه دزدن

  • ناشناس پاسخ

    برادر من ایست بازرسی ها کار خوبی میکنند اگر بنده خودم باشم با کامیون های دو باک که باک آنها پرباشد معلوم که داره قاچاق سوخت میکنه مگه همین خاور با باک 300لیتری جنوب رفت آمد نمیکنه کاری این پاسگاه می‌کنه بهترین کار برای جلوگیری از قاچاق سوخت مگر قبلاً کامیون ها دو تا که نداشتن نظارت بیشتر بهترین کار برای جلوگیری از قاچاق سوخت است شما هم علکی حرف های بیخود نزنید هرکس کار خودش بلده

    • ایرانی

      کارشناس اعظم چی برای خودت میگی، چرا دولت مصرف سوخت کامیونها رو از روی مصرف اسکانیا سری آر محاسبه می‌کنه که مصرف چندانی نداره، راست میگه بیاد مصرف کامیون‌های پنجاه سال پیش رو مبنا قرار بده اونوقت همه چی معلوم میشه

  • محمد کاظم پاسخ

    کلا اداره کشور حسینقلی خانی شده هر کس هر کاری دوست داره میکنه و قاون هم کشک شده است !!!!

  • عطا الله محرابی پاسخ

    تمام مشگلات از همین باک استاندارد شروع می شود کشوری در هر پنجاه کیلو متر مخصوصا درمسیر بندر عباس جایگاه هست هزار و دویست تا باک لزومی ندارد پر باشد قدیمی ترین ماشین صدی پنجاه مصرف می کند و جدید صد ی سی و پنج که میانگین دو هزارو پنصد کیلو متر می‌شود طی کرد حتما برای فروش است بدون شک در دو هزار کیلو متر یک جایگاه سوخت حتما گیر می آید سوخت گیری کنی واین درآمد از فروش سوخت مشگل اساسی در حمل نقل و پایمال شدن کرایه حقیقی است

  • منصور پاسخ

    به این میگن مملکت گل وبلبل

  • . H.DAMAVANDI پاسخ

    دست پاسگاه و ماموران درد نکنه. خودم راننده کامیونم. به ولله قسم حتی یک لیتر هم گازوییل نفروختم ولی هزاران بار دیدم که باک اضافهو فقط برای فروش پر میکنن. حتی هدفشان از تردد در مسیر جنوب یا ویا چابهار و زاهدان فقط فروش گازوییله .‌

  • ایران اوغلی. تبریز پاسخ

    دست ماموران پاسگاه درد نکنه. بعنوان راننده کامیون اینو میگم . اون کسی که ۲تا باک پربالای ۱۰۰۰ لیتری داره فقط مقصودش فروش گازوییله و
    ...

  • ناشناس پاسخ

    وقتی صورتجلسه میشه و پرونده ارجاع داده میشه به تعزیرات قطعا تخلفی صورت کرفته ضمنا با ۲۰۰۰ لیتر اگر کامیون هر صد کیلومتر چهل کلی‌تر مصرف ترکیبی داشته باشد میشه پنج هزار کیلومتر راه رفت دو هزار لیتر خیلی عزیزم مورنس میشه دوتن

  • خاکی پاسخ

    بیان سواری هایی رو که اکی میگیرن، کنترل کنن اگه راست میگن

  • علی اقا شیدایی پاسخ

    متاسفانه جریمه های ماشین های عبوری در سطح کشور با دوربین بزرگترین معظل لاینحل اداره کل راه و ترابری شده و مردم فلک زده نمیدانند چکار کنند و شکایت کجا ببرند؟

  • مسعود بهشتی نشتیفانی پاسخ

    خدایی با کدوم مجوز یاکدوم قانون من خودم راننده ترانزیت هستم ورفت وبرگشت 1500لیتر سوخت لازم دارم حالا بیاد یک پاسگاه مجانی خالی کنه وبعد جریمه هنگفت گازاویل که شارژ نمیکنن باز سرگردنه رو گرفتن شاید ما مردم ایران مردم بدی هستیم

  • میثم نوری پاسخ

    کارت ماشینا شارژ نمیشه نهایتش اندازه دو سرویس شارژ بشه بقیه رو باید آزاد خرید کنه راننده . بالفرض ببره بفروشه مگ چقدر تهش میمونه هرچیم بمونه باید بذاره رو اون سوخت آزادی ک خریده واسه سرویس ماشینش

  • ناشناس پاسخ

    کار بسیار درست و قانونی توسط این پاسگاه انجام میگیره به عنوان راننده ترانزیت با بیش از ۲۵ سال سابقه از همه دادستانهای استانهای شرقی و جنوب کشور تقاضای برخورد قاطع با کامیونهای جفت باک پر در مسیرهای قاچاق سوخت هستم این سوخت برای تک تک مردم عزیز ایران هست حالا یک گروه سودجو به ظاهر راننده و کامیوندار که تا دیروز با دامداری و پروار گاو وگوسفند و شتر ارتزاق میکردن شغل شریف رانندگان زحمتکش رو هم با مشکلات زیادی روبرو کردند درود بر شرف رانندگان زحمتکش ونیروهای انتظامی مخلص مبارزه با قاچاق سوخت

  • علی مجیدی پاسخ

    همین باک های به ظاهر فابریک کارخانه اقتصاد کامیون داران رو به سیاهی کشونده هیچ کس فکر کرایه قانونی خودش نیست ومیخوام با قاچاق سوخت جبران کسری کرایه ای رو بکنن که باربری ها داران به ناحق میخورن من خودم کامیون دار. هستم ومتاسفانه حمل سوخت اضاف وفروش آن در بنادر برای ما خیلی در دسر ساز شده ...

  • ناشناس پاسخ

    مملکت به حال خودش رها شده و خیلی از مسولین و نیروهای انتظامی متوجه شدن واسه همین هرکی ساز خودشو میزنه و دنبال منافع مالی در این اوضاع هستن

  • ناشناس پاسخ

    فقط کامیون‌های کشنده تک محور جدید بیشترین قاچاق سوختو انجام میدن

  • حسین مز زرلانی پاسخ

    اقای راننده گازایل فروش امروز گازایل که به میدن کارکنی میبری میفروشی .اگه فردا دیگه گازویل نخریدن .وخاک .به قیمت خوب خریدن .از فردا خاک مملکتتو هم میفروشی .پلاک ماشین ات عمومی سوخت بهت میدن تا کار کنی .وای به ان روزی که دیگه خاک وگازویل نخرنند اون موقع چی میفروشی.............

    • حسین

      قطعا اینجور آدم‌ها ناموسشون هم میفروشند برای منفعت زیادی

  • کیان پاسخ

    کانتینرها و تانکرهای پر که صاحبش معلوم نیست کی هست جرات دارین اونارو بکیرید .دست از روی زخم ماشین دار و راننده تریلی بردارین و بیشتر نمک نپاشید روی زخم شون..
    آقایون دستمال به دستی هم که میگن خوب کاری میکنن دست از این اخلاق بردارین که اب و نون براتون نمیشه

  • ابراهیم پاسخ

    پاسگاه گهگم وکالای قاچاق حاجی آباد وایست بازرسی شهید میرزایی واقعا شده سرگردنه خیلی درحق راننده ها ظلم می‌کنند انشاالله که بازرسی کل کشور یه تحقیق درباره این چند نهاد انجام بده

  • حسن پور پاسخ

    احتمالا آقای نیکجو ۴یا ۵ تا ماشین دارن گازوئیل میفروشن چون اصلا اینطور نیست جنوب کشور خدارو شکر سوخت هست فراوون هم هستش

  • حسین داودی پاسخ

    اگر سوختهای توقیفی در جهت رفاه مردم مصرف شود بسیار شایسته و پسندیده است چون کامیونها چند برابر کرایه حمل بار از فروش ناجوانمردانه سوخت بهره می برند و ایجاد مشکل برای ملت شریکند نیروی انتظامی جای خوبی دست گذاشته که صدای امثال این فرد بلند شده

  • علی سیستانی پاسخ

    این همه گازوییل از کشور قاچاق میشه و اکثریت راننده ها گازوعیل را میفروشند و باعث قاچاق میشود این تاراج ثروت ملی و بعدها همینذرانندها ضرر خواهند کرد نکنید

  • صفدر پاسخ

    ایست بازرسی گلوگاه بندر عباس هم همچنین کاری میکنه با راننده بیچاره

  • ناشناس پاسخ

    مامورین این پاسگاه باید تشویق بشوند دمشون گرم که فریب این حقه ها نمی خورند

  • احسان پاسخ

    بسیارپاسگاه مزخرف ودزدیه یه مشت عقده ای گداگشنه

  • ناشناس پاسخ

    من خودم راننده هستم ۹۹درصد کامیونهای که دو باک دارند برای فروش گازوئیل میخوان .یا تک باک خیلی بزرگ هستن .همه میدونن این داستان .اونهای طرفداری میکنن خودشون مورد دارند .پاسگاه کار درستی انجام میده

  • ناشناس پاسخ

    چون جلوگیری میکنن از قاچاق سوخت صف های گازوئیل خلوت شده ..ممنونم از پاسگاه‌های انتظامی

  • حاجی پاسخ

    اغلب.راننده.هاگازوییل.میفروشن.۲۰۰لیتر۴میلیون

  • ناشناس پاسخ

    دادستانی یه زحمتی بکشه بره روستای پشته ایسین بندرعباس ببینم اندازه چقدر گازوییل فقط از این روستا در میاره از بچه 10ساله تا بزرگ همه تو کار قاچاق سوخت هستند یکی از همکاران گفت که راننده های احمق که میرن هم سرشون کلاه می‌ره یه رسید قلابی بهشون میدن و گازوییل را خالی می‌کنند اونا دیگه از همه قالتاق ترند هم سوخت را قاچاق می کنند وهم سر راننده را کلاه میزارن

  • قاصم الجبارین پاسخ

    چه لزومی داره یک کامیون دوتا باک سوخت استاندارد داشته باشه یک باک پر از یزد تا بنادر جنوبی می‌بره و می‌تونه در برگشت هم تا یه مسیری که به پمپ بنزین میرسه خودشو برسونه بعد سوختگیری کنه این دوبلکس دار ها همه سوخت قاچاق میکنن گازوئیل در مرزهای کشور لیتی 20 هزار تومان فروش می‌ره وگرنه مالک کامیون تنها برای کرایه بار به جنوب نمیره پاسگاه حاجی آباد هم کار قانونی می‌کنه در مسیر شمال به جنوب پمپ بنزین فراوان هست نیازی به بام یدک نیست من چندین سال مناطق جنوب و مرزی کشور کار میکردم و می‌دیدم کامیونها و تریلر ها چطور از یک گازوییل به مرز نشینان نیفروختن

  • حسین پاسخ

    شما‌ اسم‌ خودتان‌ میذارین‌ راننده‌ هیچکی‌ از رو دلخوشی‌ سیر بودن‌ خلاف‌ نمکنه‌ مثلا‌ شما همکارین‌ چرا بعضیا‌ قضاوت‌ میکنن‌ اینا‌ که‌ وجود ندارن‌ بیابندر یاوه‌گویی‌ یادت‌گرفتن‌‌ وقتی‌ مرزشان‌ ببندن‌ هیچکسم‌ قاچاق‌ نمیکنه‌ خودشان‌ دوذن‌ مشکل‌ ازز خوده‌ دولت‌ باج‌‌گیری‌ میکنن‌‌ مسولین‌‌ استانشان‌ درست‌ کنن‌ با یه‌ بشکه‌ منن‌ راننده‌ لنج‌ پر نمیشه‌

  • اکبر پاسخ

    مشکل چه مشکلی کجا مگر دادگاه حکم نمیدهد پس چرا تخلف پاسگاه رادادستان پیگیری کند پس بفرما دادستان تخلف ق ضایی را رسیدگی کند

  • اکبرهل پاسخ

    یک راهکار دارم که باعث میشه کسی بتونه یک قطره غیرازمصرف لازم ازباک بکشه وبفروشه اما نمیشه گفت متاسفم

  • حمید پاسخ

    واسه خودشون میگیرن. زندگی خرج داره خب

  • ناشناس پاسخ

    این پاسگاه از وقتی که این قانون باک پر یا همان مبارزه با قاچاق سوخت مطرح شده همین بلا را سر رانندگان می آوردند و بنده مطمعن هستم که خودشان آدم خریدار دارند و از راننده دزدی قانونی می کنند چون اگر این قانون واقعا اینجوری سفت و سخت هست چرا در جاهای دیگر کشور از این کارها نمی کنند و این کار هم غیر کارشناسی هست چون دیگر آن شارژ سوخت قبلی هم نیست که مازاد آن را بفروشند تازه کم هم میاد

  • پارسا پاسخ

    یعنی این مقاله آخر صحبت هست استاد دوباک پر میرن بندرعباس میفروشن چون آزاد می‌خرن لیتری ۸ هزارتومان اونجا میفروشن برای برگشت هم گازوییل سهمیه رو از کارت خودشون استفاده میکنن یعنی همه راننده ها تو بندرعباس چابهار گازوییل میفروشن

  • سعید پاسخ

    اگر راست میگن برن بندر عباس را ریشه گازاییل خر را بسوزانند زورشان به راننده میرسه نمیتونن

  • علی پاسخ

    ایناکه.میگن دسته پاسگاه دردنکنه راننده نیستن مشکلات بفهمن اینایه روز توصف گازوئیل بخوابن واقعا خیلی پاسگاه اذیت میکنن خسته کوفته یکسره کل کل میکنیم

  • داودواهبی پاسخ

    از این ور میگیرن از اون ور نماینده مخفی شون میاد پیشت میگه برو سکه بگیر بیا ... پاسگاه گهکم انصافا شورش رو درآورد

  • خیراله رستمی پاسخ

    باسلام واقعا این رفتار و این برخورد حق رانندگان نیست راننده باتمامی مشکلات دوری از خانه و زن و بچهاش وبی خوابی وگرمای جنوب صف گازوئیل خواب پایانه بار وهزاران مشکل دیگه این حق رو نداشته باشد در استانهای جنوب حداقل گازوئیل داشته باشد که ۴ساعت ماشینشو روشن کنه بخوابه.... کسی نیست که حرف راننده گوش بده.... قشر زحمت کش و بدبخت این جامعه... هرچی کار میکنه باید دو دستی تقدیم باربریها و قطعه فروش، لاستیک فروش، باتری فروش وغیره کنه...

  • اژدر پاسخ

    قوانین من دراوردی،هر کس برای خودش یه قانونی داره،الان کی باید ضرر و زیان کامیونداران قبلی را که جریمه شدن را بده،

  • ناشناس پاسخ

    واقعا یک نیست به فکر این راننده باشد مسعولین کشور نمیدانند

  • علی اکبر عاشوری پاسخ

    بله بنده راننده چندین ساله و سابقه دار هستم ..این مسیر بندرعباس ..فقط منطقه گهکم هم پلیس راه و هم گشت نیروی انتظامی و مابقی ارگانهای انتظامی واقعا همیشه به این راننده های بدبخت در این مسیر همیشه به یک بهانه‌ای گیر می‌دهند و منافع طلب شده اند و راننده دربه در نمیدونه خستگی جاده را و گرمای سخت جنوب را تحمل کنه یا زور گفتن این ارگان را به هردلیلی که خودشون قانون وضع می‌کنند به راننده اذیت می‌کنند...و این مورد که اشاره شده کار الان نیست سال ۸۴.ومابقی سالها را هم یاد.دارم.

  • حسن پاسخ

    آقا گازوئیل و گرون کنید تعادل بشه قاچاق سوخت و خود دولت بکنه خوب راننده بدبخت حساب کتابش بصرفه مریض نیست قاچاق کنه چون دولت خودش کشتی کشتی میده زنجانی ها بفروشن میگه بزار ملت هم بفروشن صداشون درنیاد کی به کیه دزد و شا دزدی خخخ

  • ناشناس پاسخ

    والله کارتای ما اصلا شارژ نمیشه که بخوایم کار کنیم. خدا {....} کنه با این گازویل دادنشون

  • محسن پاسخ

    کشور ما همش شده تبصره و ماده . یه نفر با عرضه پیدا نمیشه که جلوی این همه ماده ، چندتا نر هم بگذاره . تمام قوانین و ماده های آنها برای سر کیسه کردن مردم هست و هیچ حمایتی از مردم بی پناه نمیشه . اقایان دارید ظلم میکنید همه ی مردم دارند آه و نفرین میکنند . نمایندگان مجلس خیانت میکنند و مردم را بیچاره کردند . تا مجلس و نمایندگان درست نشوند هیچ کدام درست شدنی نیست . سوخت قاچاق از کجا خارج میشه . مسول مراقبت از مرض کیه .

  • بیگی پاسخ

    جناب مدیر که مدیریت اسنپ و تپسی را داری اداره می‌کنی اون چند میلیارد دلار در روز داری به جیب میزنی نفرین راننده ها را به خودتون و بچه هاتون کم کنید کمیسیون بیار پایین مزیت واسه راننده هات در ماه بره بگیره بزار لاستیک باشه روغن موتور یا خرید فروشگاهی کم نفرین بیشتر از این جمع کن اگه تا حالا سیر نشدی مطمعن باش سیر نخواهی شد و گورتو از این دنیا گم می‌کنی

    • راننده

      به گنجیشک گفتند منار!!! میلیارد دلار در روز!!!!! کمی فکر کن و بنویس داداش

  • نوروز پاسخ

    اولا پاسگاه با چه معیاری و چه حساب کتابی گازوییل را می‌کشه این کار را باید اداره قاچاق انجام بده و اونهم در مرز و خودشون میدانند که کجا ها سوخت قاچاق میشه نه اینکه در گلوگاه که با مرز ۲۰۰ کیلومتر فاصله داره حالا اداره قاچاق خودش را زده کنار و پاسگاه درگیر این مسایل شده

  • موصف پاسخ

    مهربان باشید. یاامام رئوف یاامام مهربانی ها. یاامام رضا ع

  • عع پاسخ

    درودبه شرفش .جلوی قاچاق گازوئیل بایدگرفته شود.بعضی راننده هاحاضرندخاک کشور رو هم بفروشند

  • ناشناس پاسخ

    همه پاسگاهها باید این کار رو بکنند ،لطفا بازرس فرستاده بشه ببینیم چرا بقیه قانون مبارزه با قاچاق سوخت رو اجرا نمیکنن

  • رهبر پاسخ

    این پاسگاه کار بسیار خوبی میکنه،من هم راننده هستم بارها از زبان رانندهای سود جو شنیدم که کرایه‌ای که بابت حمل بار می‌گیرم هیچ لذت نداره اما اون پنج میلیون که بابت فروش سوخت می‌گیرم خیلی لذت بخشه.

  • قوچان کرمانج پاسخ

    منم یه راننده، البته ماشینم خاوره نه تریلی، اصلا هم اون مسیرو نیومدم اکثر مسیرهای ایران رو بار بردم ولی بندرعباس نیومدم، نمیخام طرفداری از کسی بکنم ولی کامنتا رو میخوندم، خیلی از کامنتا که خوندم، خوشحال شدن که گیر میدن به تریلی رها، نظرمن اینه که اکثر اونا آدمهای اون منطقه خیلی حسودن که خودشون که ماشین ندارن یا از هیچ راهی نمیتونن که سوخت فروشی کنن برای همونه که خوشحال شدن، در پایان مسیره زاهدان چابهار میرم، ولی اصلا حسود نیستأ بلوچ آدم، باحاله مرد نه مثله اینایی که کامنت گذاشتن، از سوزش،

  • محمودمالکی پاسخ

    اثاث منزل افغان هارو رانندگان بار میزنن که از مرز زابل خارج کنن ماموران باک های ماشین رو خالی میکنن باک استاندارد ماشین رو دقیقا روی پل میلک

  • اله بخش اذرنوشه پاسخ

    هر وقت درکنکور از سهمیه استفاده میکنید ادمی که نمیتونه اسم خودشو درست بنویسه میره دانشگاه ومغزها میمونن میپوسند باید چنین کم عقلانی برمردم ظلم کنند ازخدا میخواهیم تمام کسانی که به ناحق وارد دولت وحکومت شده اند با ذلت بمیرن

  • علی پاسخ

    همه ما ازوضعیت نابسامان قاچاق سوخت خبر داریم. می‌دانیم که دراستانهای جنوبی حتی با شیشه نوشابه خانواده سوخت قاچاق می شود چه رسد به کامیون.وضع مردم کشور راهم می‌دانیم که بایدهای تامین انرژی سوخت بالاترازقیمت قاچاق ازجیب مردم هزینه کند.عوض گیر دادن به یک مامور وظیفه شناس راه کار منطقی برای حیف ومیل شدن بیت المال ارائه دهید.

  • راننده مظلوم پاسخ

    واقعا خسته شدیم بخدا قسم از دهم ماه تا سر برج دارم سوخت آزاد میخرم آقا بیاین منو بگیرین ببرین اعدام کنین چون میخوام کار کنم دولت بهم گازوئیل نمیده منم میرم سی برابر قیمتش میخرم. نمیدونم کدوم بیوجدانی اون بالا نشسته سهمیه میریزه

  • راننده مظلوم پاسخ

    دوستانی که راننده نیستین و فقط پیام‌ها و میخونی و سواری داری هر جا بری بنزین میزنی و درد شب و روز خوابیدن دم جایگاه سوخت و التماس کردنو نچشیدی نظر نده خونت نشستی بیخود آفرین آفرین میگی؟؟ کو سوخت که ما ذخیره کنیم تو اصلا میدونی از تهران تا بندر عباس چقد سوخت مصرف میشه توی تهرونش ساعت 1 جایگاهها سوخت نمیدن نمیدونی نظر نده

  • ناشناس پاسخ

    خوب میکنم چرا باید یه ماشین دو تا باک داشته باشه بیشتر راننده ها یک باکشون برای مصرف ماشینشونه یه باکشون برای فروختن باید با ماشین های دو باک برخورد کنن

  • نامی پاسخ

    چقدر هم شما راننده ها هوای هم کیشان خودتون دارین با این پیام ها که طرفدار کار پاسگاه هستین
    پس حق همه تون هست ک اینهمه حق بیمه بدون اضافه شدن خدمات بدین

  • علی پهلوان پاسخ

    سلام وخسته نباشید خدمت جناب نیکخو.احسنت بر شما که باعث شنیده شدن صدای کامیون داران محترم شده اید که با وصف چنین قانون های محلی باعث نارضایتی و عدم رعایت شهروندی شده اند.اگر کارزاری تشکیل بشه خیلی بهتر هستش.با سپاس

  • ناشناس پاسخ

    منتظر نتایج خبرهای خوشیم

  • علآ پاسخ

    سلام آقای نیکخواه یک نامه به این ریس جمهور هم بنویس تارانندگان هم تاییدش کنن

  • جانم فدای رهبر پاسخ

    من خودم تو بندرعباس زندگی میکنم روزانه ۱۰ لیتر بنزین ۱۵۰ هزار تومان باید از خود جایگاه بخرم وقتی میری میگی سهمیه تموم شد تا ساعت ۱۲ شب ولی یکم با مهربونی صحبت کنید میگه دارم ۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومن

  • ناشناس پاسخ

    رانندگان با دو تا باک که پر میکنن، هدف و نیتشون قاچاق سوخت هست و این مسئله را پاسگاه میدونه. رانندگان باید توجه کنند این قاچاق سوخت فقط سود جویی برای خودشون هست ولی حق و حقوق افراد ضعیف کمیته امداد و بهزیستی داره با این کارشون پایمال میشه و ضربه به مملکت میزنن.

  • علی پاسخ

    هم رانندگان زحمتکشان هم انتظامی. این مسوولین کار نابلد و خائن هستند که با قوانین و تصمیمات غلط و انحرافی این دو قشر خدمتگزار را به جون هم میندازن.

  • آذرین پاسخ

    کار پاسگاه انتظامی در برخورد با قاچاق سوخت کاملا صحیح است.

  • ناشناس پاسخ

    نمیدنم چرا ۲۰ سال پیش یکی از این خبرا نبود کار از بیخ بن خرابه اگر کار زیاد باشه کرایشم خوب باشه دیگه کی میره گازوییل بفروشه

  • ناشناس پاسخ

    بعنوان یه راننده کامیون عرض میکنم که داشتن دو باک حالا استاندارد یا غیر استاندارد تو کشور ما چون سوخت ارزان هست غیر قانونی هست دست پاسگاه هم درد نکنه برای پیگیری

  • عباسی پاسخ

    معلوم نیست راننده بنده خدا کجای مسیر باک ماشین و پر کرده بی خبر برسه، پاسگاه این بلا سرش بده با این همه مشکلات وضعیت سوخت گیری، واقعا عقلانی نیست، مگه همینطوری مردم کم گرفتاری دارن تو این مملکت با این وضعیت فاجعه حکمرانی، خواهشاً شما دگه نمک رو...

  • ناشناس پاسخ

    میگن در شهری ک همه مردمانش میلنگند ب کسی که راست راه بره میخندن آقای راستش راننده ای که خود باک قاچاق میکنند مزاحم هستن نمیزارن عمده ها کار کنن و به هم دلیل دستوردادان به ظاهر ایست بازرسی اینا رو اذیت کنه دیگه اینور پیداشون نشه وسلام

  • حسام پاسخ

    من خودم باسوادی سوخت جابجا میکنم یه سمند یه پژو دست راننده هیچی تو قاچاق سوخت نیست فقط خرجی در بیاد ایست باید یا ارباب داشته باشی قانون این نه اون ماده تبصره چند سال پیش افغان بود همین جور طرف میرفت روی ایست بازرسی میگفت این ۱۰تا ماشین من هستن کسی نگاه نمیرد ببین چی دارن غیراز افغان

  • مرادپور پاسخ

    کامیون داران الان دیگه کار نمیکنن که. با تعبیه یک باک اضافی و فروش ان به قاچاقچیان کای درامد کسب میکنن

  • رضارهایی پاسخ

    باسلام خدمت شما..دادستان سمنان وگرمسار خواب هستند ..چندین بار درخواست دادم به شرکت‌ها وکارخانجات گرمسار سرکشی کنند و از نزدیک ببینند چه خبره ... مشکل کارگران بدبخت و خاک بر سر که پول و پارتی . ندارند و تو باند نیستند .. در حق آنها ظلم شده ..نیروهای غیربومی و اتباع سرکار هستند و نیروهای بومی بیکار .....

  • ناشناس پاسخ

    قاچاق سوخت میکنید دیگه

  • س پاسخ

    سلام.آقای نیکجو شما لطف بفرمایید اول بپرسید پاسگاه گهکم حاجی آباد جزو کدام کشور است شاید قانون آنجا با ایران فرق میکند. در ایران هم هر منطقه قانون خودش را دارد، همه ایران از یک قانون پیروی نمیکنند.

  • علی خضری پور قرایی پاسخ

    سلام رانندگانی هستند که با همان تک باک از سیرجان وحاجی آباد سوخت گیری می کنند وفقط کارشان گازوییل کشی هست وچند ماشین دارن وبدون مدارک وبارنامه کارشان گازوییل هسته اشخاصی هستند که بین راه خانه هم خریدند وکارشان را به خوبی بلد هستند مکسانی که بارنامه دارن باید توآتیش این حرم لقمه ها بسوزند وکسی هم کارشان ندارد چرا چون همه راهای قاچاق گازوئیل را بلد هستند وبدون مدرک به شش ماشین رسیدن یک نفر را می شناسم که شغل آقا اینه وپسرش

  • موسی پاسخ

    وقتی کسی نظاره گر نیست وماموری که از باک استاندارد ماشین سر در نمیاره باید یکی بیاد ببینه چه خبره والله هرکس میاد گیر میده به کامیون بابا خسته شدیم آخه حیف وحیف که اتحاد نداریم

  • ناشناس پاسخ

    سلام بجای اینکه به باک ماشین گیر بدهند باید به پاسگاه هر قسمت از بندرعباس گیر بدهند که چرا در محدوده انها خرید و فروش گازوییل انجام میشود.تنها راه جلوگیری از قاچاق سوخت در بندرعباس اینه که نیروی انتظامی و پاسگاه هر محدوده با گشت زنی و برخورد شدید با خریداران گازوییل مانع قاچاق سوخت بشود.

  • مهدی پاسخ

    ما ک مرکز کشور زندگی می‌کنیم گازوییل پیدا نمیش ینی سهمیه نمیریزن ماشین من ماهی 15روز خوابیده همه مدارک هم تکمیل باربرگ میزنم سیپاد بستم وجدانن یه فکری ب حال ما بکنید خدا رو خوش نمیاد....

  • وریا پاسخ

    من از راننده شنیدم پاسگاه همون مسیر ۴۰ میلیون نقد گرفتن و دیگه راننده رو تعزیرات نمیفرستن ، دولت میتونه یه شبه همه گازوییل فرو ها رو جم کنه

  • رخساره پاسخ

    سلام بنده راننده تریلی نیستم ، اما جهت راهنمایی و اطلاع رسانی میگم خدمت ماشین داران محترم ، خدابیامرزی داداشم تریلی ترانزیت داشت و حتی سال های ۹۷ هم مشکلات سوختگیری و باک های پر داشتن ، چون متاسفانه بعضاً سلیقه ای هم عمل میشه بقول معروف از این پاسگاه تا پاسگاهی دیگه ای قانون تفاوت می‌کنه!!!... ایشون پیش بقول خودش باک ساز ، جفت باک های تریلی شون رو می‌گفت سری کردیم که همزمان از هر دو باک ماشین رفته رفته کم بشه و مصرف بشه ، که دیگه این مشکل باک پر و اتهام قاچاق سوخت دیگه نداشتن... انشاءالله که مشکلات رانندگان رفع بشه ، خدابیامرز داداشم و همه رانندگان زحمت کشی که پر پر شدن تو این جاده ها...

  • رضا پاسخ

    سلام خسته نباشی اون ۶۰۰کیلومترلوله سوخت قاچاق چی شدوجدان بگید

  • Ahmad پاسخ

    اکر هم گازوئیل میفروشن ملیارد پول و سرمایه دادن به ماشین دارن پول و سرمایه که دادن به ماشین از این کار در میارن میدونین همین سوخت از ماشین سنگین به هر دلیلی بگیرن همه مردم سر مرز نشین و حتی پایتخت نشین بیچاره میشین پس کسی که سرشون در نمیاد از هر کاری سعی نکنن انگشت توی سوراخ کنن که گزیده میشن اخرش