| کد خبر: 234034 |

◄ تاکید وزیر پیشنهادی راه بر استفاده از افراد کارآمد بدون نگاه سیاسی

در حالی که پس از ارایه فهرست وزرای دولت سیزدهم به مجلس و انتشار غیر رسمی نام وزرا، رستم قاسمی وزیر اسبق نفت (در دولت احمدی نژاد) به عنوان وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد شده است، وی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها از آشنایی خود با حوزه مسکن و حمل و نقل خبر داده است.

تین نیوز

در حالی که پس از ارایه فهرست وزرای دولت سیزدهم به مجلس و انتشار غیر رسمی نام وزرا، رستم قاسمی وزیر اسبق نفت (در دولت احمدی نژاد) به عنوان وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد شده است،  وی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها از آشنایی خود با حوزه مسکن و حمل و نقل خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، رستم قاسمی سوابقی همچون معاون مهندسی قرارگاه دریایی خاتم‌الانبیا، معاون مهندسی نیروی دریایی سپاه پاسداران، فرمانده قرارگاه سازندگی نوح، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی نیروی نفت، رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، رئیس هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی خلیج فارس (ایزوایکو) و وزیر نفت در پیشینه کاری خود دارد.

وی در مورد انتخاب خود به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه بزرگ است که بخش های مختلفی اعم از جاده، ریل، حمل و نقل دریایی، هوایی و حوزه مسکن را شامل می‌ شود.

بیشتر بخوانید:

اسامی وزرای پیشنهادی/ رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی+ سوابق

وی گفت: زمانی که در قرارگاه خاتم‌ الانبیا مسئولیت داشتم بسیاری از راه های کشور، راه آهن، بنادر و برخی فرودگاه ها را احداث کردیم، تمام بنادر کشور را ما ساختیم و در حوزه مسکن نیز اقدامات زیادی انجام دادیم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که در صورت رای اعتماد مجلس آیا ممکن است از مدیران و معاونان فعلی وزارت راه و شهرسازی استفاده کند؟ گفت: به هر حال دولت آقای رئیسی دولت وفاق ملی است و طبیعتا ما نیز با همان نگاه باید وزارتخانه را بچرخانیم. سعی می‌کنیم افراد کارآمد را بدون نگاه سیاسی و جناحی به کار بگیریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 0 0

    اقای وزیر معرفی شده به مجلس باید این تصور را داشته باشد که برخی مدیران و معاونین وزارت که چندین سال است هیچ تغییری ایجاد نکرده اند ،را باید عوض کنند . در حوزه معاونت حمل و نقل وزارت که تسکیل شد ، در این مدت چه کاری انجام شده است |؟