بازدید سایت : ۵۷۲۶۱
دبیر اتاق فکر سازمان بنادر در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ مهم ترین موضوعات بندری مطرح شده در سال ۹۳ / تاریخ نخستین جلسه اتاق فکر دریایی

◄ مهم ترین موضوعات بندری مطرح شده در سال ۹۳ / تاریخ نخستین جلسه اتاق فکر دریایی

تین نیوز | دبیر اتاق فکر دریایی از برگزاری اولین جلسه اتاق فکر در تاریخ 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: در این جلسه علاوه بر جمع بندی مباحث مطرح شده در سال گذشته، برنامه ها و سیاست های آینده نیز تدوین خواهد شد.

محسن صادقی فر، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با بیان اینکه اولین جلسه اتاق فکر بنادر و دریانوردی روز 15 اردیبهشت برگزار می شود اظهار کرد: در این جلسه جمع بندی مباحث مطرح شده در سال 93 ارائه و با توجه به اینکه جلسات اتاق فکر در کلیه بنادر هم برگزار می شود، دستاوردها و نتایج آن جلسات نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر ارائه خلاصه گزارش عملکرد سال گذشته، برنامه ها و سیاست های آینده نیز تدوین خواهد شد، همچنین این موضوع که چقدر از مباحث مطرح شده در نشست ها، از سوی مسئولین به اجرا درآمده نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی، به مهم ترین مباحث مطرح شده در سال 93 اشاره کرد و گفت: در کارگروه امور بندری و ترمینال ها، اختلافات بین سرمایه گذاران خصوصی در بخش ترمینال کانتینر و سازمان بنادر، و نیز نحوه خدمات رسانی به خطوط کشتیرانی و سهمیه کانتینرها، بخشی از مهم ترین چالش های مطرح شده هستند.

معاون اسبق امور بندری سازمان بنادر، روش های سرمایه گذاری و مباحث مالیاتی را از دیگر مباحث مطرح شده در کارگروه بندری اتاق فکر در سال گذشته دانست و گفت: یکی از موضوعات مهم که کمتر به آن توجه شده، محیط زیست دریایی است که لازم است متولی آن در سازمان، مشخص شود.

وی افزود: در کارگروه امور نمایندگی کشتیرانی ها نیز موضوعاتی از جمله مشتری مداری، اطلاع رسانی دقیق به صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی، و عدم اطلاع از دستورالعمل های سازمانی، مطرح شد.

دبیر اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: در کارگروه امور دریایی و آموزش، مهمترین مباحث مطرح شده در سال 93 عبارتند از نحوه تعامل با سازمان در مباحث آموزشی، آموزش اپراتورها و خطوط کشتیرانی، سمینارهای آموزشی در بخش دریایی، و سایر موضوعات مرتبط با آموزش.

وی در پایان با بیان اینکه هنوز پیگیری مباحث مطرح شده، از طریق معاونت ها و مدیران سازمانی، در اولویت قرار نگرفته، و این موضوع باعث دلخوری بخش خصوصی شده است، گفت: امیدواریم مسئولان، این بخش را به عنوان بازوی خود بدانند و موارد مطرح شده را مدنظر قرار داده تا احساس غریبگی در جامعه دریایی و بندری بویژه بخش خصوصی ایجاد نشود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.