| کد خبر: 14295 |

۹۵ میلیارد ریال به بندرریگ تخصیص یافت

تین نیوز | فرماندار شهرستان گناوه گفت: از ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه ۲۹.۲ درصد آن معادل ۹۵ میلیارد ریال به بندرریگ تخصیص یافته است.
عبدالنبی یوسفی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه مردم بندرریگ مرزبانانی استوار و ثابت قدم بوده‌اند اظهار کرد:  مردم بندر ریگ از دیرباز به عنوان مرزبانانی استوار بوده اند و از خلیج فارس دربرابر استعمارگران ایستادگی و حفاظت و پاسداری کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه  مردم این دیار برای حفاظت و حراست از ارزش‌ها نظام در تمام عرصه‌های انقلاب حضور فعال داشته‌اند گفت:  مردم بندرریگ با همدلی و اتحاد، وفاداری در دفاع از انقلاب اسلامی از جان مایه گذاشته‌اند بگونه‌ای که با تقدیم 22 شهید وفاداری خود را نسبت به نظام و آرمان‌های امام راحل به اثبات رسانده‌اند.
 
فرماندار گناوه با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات و نیازهای بخش ریگ  در اولویت‌ها است  تصریح کرد: از 310 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه  29.2 درصد آن معادل 95 میلیارد ریال به بندرریگ تخصیص یافته است.
 
یوسفی از ساخت اسکله جدید در بندرریگ خبرداد و گفت: اسکله فعلی این بندر جوابگوی نیازهای صاحبان شناورها نیست از این نظر ساخت اسکله جدید در دستور کار بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه برای ساخت اسکله جدید 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد افزود: تا ساخت اسکله جدید اسلکه فعلی بندرریگ با 3 میلیارد ریال ساماندهی می‌شود.
 
وی انحراف رود شور در بندرریگ را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاکنون 60 درصد این عملیات انجام شده و برای تکمیل آن به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
 
فرماندار گناوه بر ساخت راه ساحلی بندرریگ به گناوه تاکید کرد و گفت: اکنون مردم بندرریک مسیر ریگ تا گناوه را20 کیلومتر طی می ‌کنند که با ساخت راه ساحلی این مسیر به 9 کیلومتر کاهش می‌یابد.
 
امام جمعه بندرریگ با بیان اینکه این منطقه دارای ظرفیت‌های مهمی است گفت: لازم است به بندرریگ توجه ویژه‌ای شود.
 
حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش با بیان این که برای خارج کردن این بخش از بن بست راه‌های متعددی وجود دارد، گفت: احداث میدان امام علی(ع)، ادامه جاده ساحلی بطول 10 کیلومتر تا گناوه، اتصال ساحل ریگ به گناوه، ساماندهی خور، مهار رود شور، راه اندازی اسکله صیادی روستای جزیره و تکمیل جزیره گردشگری میرمهنا می تواند به توسعه و پیشرفت این منطقه کمک شایانی کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.