| کد خبر: 82995 |

برنامه‌ریزی، بهترین اقدام قبل از سفر است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، از برنامه‌ریزی به‌عنوان بهترین اقدام قبل از سفر به‌ویژه در این ایام یاد کرد.

تین نیوز | مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، از برنامه‌ریزی به‌عنوان بهترین اقدام قبل از سفر به‌ویژه در این ایام یاد کرد.
 
مسعود خوشکام با بیان اینکه پیش‌بینی ما از میزان تردد مسافران نوروزی، افزایش آمار ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان است، افزود: با مقایسه میزان ترددهای صورت گرفته در 28 اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته درمی‌یابیم که این میزان در سال‌جاری در حدود 2.9 درصد افزایش نشان می‌دهد که این خود ضرورت برنامه‌ریزی در سفر را برای مسافران نوروزی دوچندان می‌کند.
 
وی با یادآوری اینکه افزایش 2.9 درصدی ترددها در 28 اسفندماه بیانگر آن است که محورهای مواصلاتی استان در سال‌جاری، روزهای پرترافیکی را پشت سر خواهند گذاشت، تصریح کرد: تردد 355 هزار و 587 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان زنجان در 28 اسفندماه صورت گرفت که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است که از این تعداد، 301 هزار و 815 دستگاه خودرو سبک و 53 هزار و 772 دستگاه خودرو سنگین بوده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه شماره‌ تلفن‌های 141 و 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 آماده پاسخ‌گویی به مسافران در زمینه وضعیت محورهای استان است، اظهار کرد: با وجود اینکه بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزایش یافته است، اما با این حال تردد به شکل روان و آرام انجام می‌شود. هرچند وضعیت ترافیکی در باند شمالی آزادراه‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز طی روز گذشته پرحجم بوده و همین امر باعث شده است تا آزادراه‌ها بیشترین آمار تردد وسایط نقلیه را به خود اختصاص دهند.
 
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با تأکید بر اینکه اکیپ‌های راهداری در 28 راهدارخانه محورهای مواصلاتی استان زنجان استقرار دارند و گشت‌های سیار نیز نسبت به کنترل وضعیت راه‌ها و خدمات‌رسانی به مسافران اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای آتی، مسافران باید تجهیزات ایمنی و گرمایشی به هنگام تردد در جاده‌ها به همراه داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.