| کد خبر: 44395 |

مدیرعامل کانون جهانگردی مطرح کرد:

◄ آموزش تمامی رانندگان خودروهای سنگین در قالب طرح " هنگام خواب‌آلودگی رانندگی نکنید "

تین نیوز | مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل رانی گفت: طرح فرهنگی-آموزشی" هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنید" در فاز اول شامل آموزش رانندگان اتوبوس های بین شهری و در ادامه تمامی رانندگان خودروهای سنگین را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز نشست هماهنگی طرح فرهنگی- آموزشی" هنگام خواب‌آلودگی رانندگی نکنید" امروز هفتم اسفند در کانون جهانگردی و اتومبیل رانی در جهت آموزش رانندگان اتوبوس های مسافربری جاده ای با حضور ایرجی رئیس کانون، سرهنگ اسماعیلی و هاشمی فرماندهان سابق پلیس راه کشور و راهنمایی و رانندگی تهران، سرهنگ خسروی معاون فرهنگی راهور ناجا و سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران و جمعی از کارشناسان و مدرسان این دوره برگزار شد.

ابوالقاسم ایرجی در ابتدا با اشاره به سبقه کانون جهانگردی و برنامه های این سازمان در جهت کاهش تلفات جاده ای اظهار داشت: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از 76 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است و سال 1342 اولین امدادخودروی کشور را راه اندازی کرده است. همچنین برای ارائه اطلاعات مورد نیاز گردشگران نیز سامانه اطلاع رسانی گردشگری بخش دوم فعالیت های کانون را تشکیل می دهد.

وی افزود: کانون جهانگردی و اتومبیل رانی به منظور تاثیر گذاری بیشتر بر ایمنی جاده ها با فدراسیون های بین المللی ذی ربط مذاکرات خود را انجام داد و سر انجام طرح فرهنگی" هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنید" مورد تایید و حمایت مادی و  معنوی آنها قرار گرفت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل رانی از طرح دیگری در خصوص ایمنی راه ها خبر داد و گفت: طرح " دیده شدن کودکان " نیز از دیگر پیشنهادهای کانون است که سال تحصیلی آینده در استان های شمالی به منظور کاهش تلفات دانش آموزان و کودکان کشور اجرا خواهد شد.

ایرجی در پایان خاطرنشان کرد: هدف گذاری سازمان در طرح " هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنید" بر مبنای ترویج قانون مداری در رانندگی دیده شده  است که در فاز اولیه رانندگان اتوبوس های بین شهری و در آینده تمامی رانندگان خودروهای سنگین مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.