بازدید سایت : ۶۳۶۹۲
| کد خبر ۲۹۸۶۸۱
کپی شد
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی:

پروژه ملی گردشگری سلام ایران؛ حضور اینفلوئنسرهای هند در ایران

میزبانی از اینفلوئنسرهای مشهور هندی با بیش از دو میلیون دنبال‌کننده، بخشی از پروژه ملی «سلام ایران» برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور و مقابله با تصویرسازی‌های نادرست از ایران در سطح جهانی است.

پروژه ملی گردشگری سلام ایران؛ حضور اینفلوئنسرهای هند در ایران
تین نیوز |

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میزبانی از چهره های شاخص فضای مجازی کشور هندوستان با بیش از ۲ میلیون دنبال کننده را گامی دیگر به سوی پیشبرد معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در قالب پروژه ملی اینفلوئنسرمارکتینگ گردشگری "سلام ایران" و مقابله با ایران هراسی عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسلم شجاعی در پی میزبانی از چهره های مطرح فضای مجازی کشور هندوستان که به عنوان بلاگرهای سفر و غذا با هدف آشنایی و معرفی ظرفیت های گردشگری ایران، به کشورمان سفر کرده اند، گفت: توجه به موضوع اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از اولویت های اداره کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است و در قالب پروژه ملی گردشگری سلام ایران در دستور کار قرار گرفته است.

شجاعی با بیان اینکه در این پروژه میزبانی از چهره های معروف فضای گردشگری با هدف آشنایی و اطلاع رسانی توانمندی های گردشگری کشورمان انجام می شود، افزود: به دنبال هدف گذاری مورد نظر جمعی از چهره های مطرح فضای مجازی از حیدرآباد هندوستان به کشورمان سفر کردند و از جاذبه های گردشگری تهران، کرمان، مشهد و نیشابور دیدن کردند و ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی کشورمان با خوراک بومی و اصیل ایرانی نیز آشنا شدند. این اقدام هدفمند در راستای سلسله اقداماتی است که ایران در دو سال اخیر در بازار هندوستان انجام داده است که از آن می توان به لغو روادید یک طرفه، برگزاری رودشوی گردشگری ایران در سه شهر بمبئی، حیدرآباد و دهلی و همچنین حضور تورگردانان هندی در رویداد گردهمایی تورگردانان دنیا در ایران ITF2025 اشاره کرد.

شجاعی با تاکید بر اینکه پروژه سلام ایران، گامی مهم در مقابله با ایران هراسی و معرفی چهره واقعی ایران عزیزمان به شمار می آید، یاد آور شد: ارائه واقعیت امروزین ایران در فضای مجازی مورد استفاده در بازارهای هدف یعنی نفوذ و تاثیرگذاری گسترده بر جامعه مخاطبین و بهبود تصویر ذهنی از مقصد ایران. این بخش از پروژه سلام ایران در بازار هندوستان با همکاری وزارت متبوع، ایرلاین ماهان و وزارت امور خارجه برنامه ریزی و اجرا شده است. بازاری بزرگ با رشد قابل توجه در وضعیت اقتصادی و توان بالای گردشگرفرستی.

گفتنی است مهمانان از کشور هندوستان، شامگاه امشب، کشورمان را به مقصد هندوستان ترک خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.