| کد خبر: 269661 |

سایت جعلی با نام فلای‌تودی بسته شد!

شرکت آبنوس گشت تهران مالک برند فلای تودی به آدرس flytoday.ir هیچ گونه وابستگی و ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir نداشته و این سایت از نام برند معتبر فلای تودی سوءاستفاده کرده است.

تین نیوز

شرکت آبنوس گشت تهران مالک برند فلای تودی به آدرس flytoday.ir هیچ گونه وابستگی و ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir نداشته و این سایت از نام برند معتبر فلای تودی سوءاستفاده کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فلای تودی، به دنبال انتشار خبر مسدود شدن تعدادی از سایت های متخلف فروش بلیط هواپیما، شرکت فلای تودی به اطلاع عموم می رساند:

۱- شرکت آبنوس گشت تهران مالک برند فلای تودی به آدرس flytoday.ir هیچ گونه وابستگی و ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir نداشته و این سایت از نام برند معتبر فلای تودی سوءاستفاده کرده است.

۲- تشابه اسمی سایت فلای تودی با سایت متخلف flytooday.ir باعث ایجاد سوءتفاهم برای مشتریان و خدشه دار شدن اعتبار برند شرکت ما شده است.

۳- فعالیت فلای تودی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما کاملاً قانونی و با مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح انجام می شود.

۴- از مسئولان و مراجع ذیصلاح تقاضا داریم تا در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل و جلوگیری از فعالیت سایت های متخلف با نام های مشابه اقدام کنند.

۵- فلای تودی حق خود را برای پیگیری قانونی موضوع و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از نام و اعتبار شرکت محفوظ می دارد.

۶- خواهشمند است جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، اخبار و اطلاعات مربوط به فلای تودی را فقط از طریق مراجع رسمی و معتبر این شرکت دنبال کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.