| کد خبر: 261507 |

رشد چشمگیر سفر دریایی در تابستان

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات به مسافران دریایی در نیمه دوم سال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات به مسافران دریایی در نیمه دوم سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میراث آریا، مهدی فرمهینی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر  با اعلام این خبر افزود: این سازمان نسبت به تامین ایمنی سفرها در طول سال اقدام می کند و از ابتدای تابستان با وجود این که افزایش سفرها را داشتیم با تقویت ایمنی همراه بود و خوشبختانه شاهد سفرهای کم حادثه در حوزه گردشگری دریایی بودیم.

او افزود: رشد چشمگیر سفر دریایی در تابستان نشان دهنده این است که شرایط برای سفرهای دریایی تقویت شده است. ما آمادگی کامل داریم در طول سال خدمات به مسافران دریایی ارائه دهیم و سامان دهی شناورها و اسکله های مسافری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

فراهانی با اشاره به پیش بینی سفرهایی دریایی در نیمه دوم سال نیز گفت: برای نیمه دوم سال پیش بینی ما این است که عده ای در نوار ساحلی جنوب کشور حضور پیدا کنند از این رو ما آمادگی لازم برای ارتقای ایمین سفرها را داریم.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: دستورالعل ها بروز رسانی می شود و امیدواریم با انسجام و آمادگی بیشتری درباره سفرهای دریایی خدمات شایسته ای را به گردشگران ارائه دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.