| کد خبر: 261478 |

ظرفیت هتل های اطراف حرم رضوی تکمیل است

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: ظرفیت هتل های منطقه ثامن یا اطراف رینگ حرم رضوی در ۳ روز پایانی ماه صفر تکمیل شده است، اما هتل هایی که از حرم رضوی فاصله دارند در روزهای پایانی مشکلی برای پذیرش نخواهند نداشت.

تین نیوز

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: ظرفیت هتل های منطقه ثامن یا اطراف رینگ حرم رضوی در ۳ روز پایانی ماه صفر تکمیل شده است، اما هتل هایی که از حرم رضوی فاصله دارند در روزهای پایانی مشکلی برای پذیرش نخواهند نداشت.

به گزراش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمود مادرشاهیان در خصوص وضعیت اشغال هتل ها در مشهد اظهار کرد: هتل ها وضعیت اشغال خوبی دارند و این روند رو به افزایش است. در حال حاضر اشغال هتل ها به بالای ۷۰ درصد رسیده است و در روزهای آتی به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی ادامه داد: ظرفیت هتل های منطقه ثامن یا اطراف رینگ حرم رضوی در ۳ روز پایانی ماه صفر تکمیل شده است، اما هتل هایی که از حرم رضوی فاصله دارند در روزهای پایانی مشکلی برای پذیرش نخواهند نداشت و ظرفیت اشغال آن ها بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص نحوه دریافت هزینه از زائران خارجی خاطرنشان کرد: حدود ۲ سال است که دریافت نرخ ارزی از هتل های مشهد را جمع آوری کردیم. کلیه هتل های مشهد تک نرخی شده و هیچ هتلی حق دریافت دلار از مسافران خارجی ندارد. مهمان خارجی با همان نرخی که مهمان ایرانی پذیرش می شود، نیز پذیرش خواهد شد.

مادرشاهیان یادآور شد: در سال جاری هیچ نرخ هتلی را افزایش ندادیم و هتل ها با نرخ نامه سال ۱۴۰۱ به زائران خدمات خواهند داد. حداقل ۳۰ درصد به دستمزد کارگران اضافه شده و سایر اقلام بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.

وی اضافه کرد: سعی کردیم این صنف و تشکل را متقاعد کنیم تا تمامی اعضای آن با نرخ سال گذشته به زائران خدمت گزاری کنند. در سال جاری با توجه به اینکه می توانستیم ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته باشیم، اما این افزایش قیمت را اعمال نکردیم تا بتوانیم زائران را جذب کرده و ماندگاری آنان در مشهد را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.