| کد خبر: 234062 |

رپرتاژ آگهی

◄ تورهای ترکیه همچنان ارزان‌ترین تورهای مسافرتی خارجی

استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه و محبوب‌ترین شهر این کشور در میان گردشگران است. این شهر با محله‌های بسیار زیبا، جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر، طبیعت چشم‌نواز و البته ویژگی‌های منحصر به فردی چون قرار گرفتن در دو قاره مختلف، توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند.

تین نیوز

کشور زیبای ترکیه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است و در میان گردشگران ایرانی طرفداران بسیاری زیادی دارند. امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب از دیگر دلایل توجه گردشگران به شهرهای مختلف این کشور محسوب می‌شوند اما موضوع مهم دیگری هم وجود دارد که سفر به ترکیه را در میان گردشگران ایرانی بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است. تورهای ترکیه همچنان ارزان‌ترین تورهای مسافراتی خارجی هستند و شما می‌توانید با صرف هزینه‌های کمتری نسبت به دیگر کشورهای دنیا به استانبول، آنتالیا، آنکارا و بسیاری از شهرهای زیبای این کشور سفر کنید. در این مطلب با هم سری به شهرهای مختلف این کشور زیبا می‌زنیم.

تور ارزان استانبول

استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه و محبوب‌ترین شهر این کشور در میان گردشگران است. این شهر با محله‌های بسیار زیبا، جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر، طبیعت چشم‌نواز و البته ویژگی‌های منحصر به فردی چون قرار گرفتن در دو قاره مختلف، توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند.

استانبول در میان گردشگران ایرانی هم بسیار محبوب است و هر ساله تعداد زیادی توریست و مسافر از کشورمان راهی این شهر زیبا می‌شوند. علاوه بر همه این زیبایی‌ها، یکی از دلایلی که استانبول را در میان ایرانیان به مقصدی محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده این است که تور استانبول همچنان یکی از ارزان‌ترین تورهای مسافرتی خارجی محسوب می‌شود و شما می‌توانید با صرف هزینه‌های مناسب، از این شهر تماشایی دیدن کنید.

یکی از بیشترین هزینه‌های سفر، خرید بلیط هواپیما است. قیمت رزرو بلیط استانبول نسبت به بسیاری از شهرهای دنیا خیلی زیاد نیست و شما می‌توانید با رزرو پروازهای چارتری یا لحظه آخری این قیمت را تا حد زیادی هم کاهش دهید.

استانبول میزبان هتل‌های لوکس و 5 ستاره بسیار زیادی است، اما هتل‌های 3 ستاره و هاستل‌های فوق‌العاده‌ای هم در این شهر وجود دارند که معمولا در موقعیت مکانی خوبی هم قرار گرفته‌اند و به مسافران این شهر دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌دهند. ضمن اینکه امکانات مناسبی هم به نسبت هزینه‌ای که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید، دارند.

یکی دیگر از مسائلی که سفر به استانبول را از نظر هزینه‌ها به سفری به صرفه برای گردشگران تبدیل می‌کند، حراجی‌های فوق‌العاده این شهر در برخی فصول هستند. شما می‌توانید اجناس و کالاهای بسیار خوبی از بهترین برندها را با قیمت‌های بسیار خوب از این حراجی‌ها تهیه کنید و از این نظر نیز سفر به استانبول سفری به صرفه برای مسافران این شهر به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید هزینه تور استانبول برای شما کمتر هم تمام شود، می‌توانید در فصل‌هایی که این شهر میزبان گردشگران کمتری است، به استانبول سفر کنید. در های سیزن معمولا قیمت‌ها در این شهر بالاتر می‌رود؛ اما در فصل‌هایی مثل پاییز که گردشگران کمتری به استانبول سفر می‌کنند، هزینه  اقامت، خورد و خوراک و رفت و آمد نیز در این شهر پایین‌تر است و می‌توانید ارزان‌تر از دیگر فصول سال به این شهر زیبای کشور ترکیه سفر کنید.

تور ارزان آنتالیا

شهر زیبا و ساحلی آنتالیا یکی دیگر از شهرهای کشور ترکیه است که می‌توانید با هزینه‌های پایین‌تر از دیگر مقاصد گردشگری دنیا به آن سفر کنید. هتل‌های فوق‌العاده این شهر ممکن است در نظر اول کمی گران به نظر برسند، اما با وجود امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی که ارائه می‌دهند می‌توان گفت هزینه اقامت در این هتل‌ها مناسب است.  خدمات این هتل‌ها هم معمولا به صورت ALL و UALL ارائه می‌شود که هزینه خورد و خوراک را تا حد زیادی در سفر به آنتالیای زیبا و دیدنی پایین می‌آورد.

در سفر به این شهر هم می‌توانید از پروازهای چارتری و لحظه آخری استفاده کنید تا در هزینه‌هایتان تا حد زیادی صرفه‌جویی شود. آنتالیا شهری ساحلی است و در میان دیگر مقاصد مشابه خود با هزینه‌های بسیار کمتری می‌توان به این شهر سفر کرد.

این نکته را هم باید بدانید که سفر به آنتالیا در برخی فصول سال مانند تابستان که بازار انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی گرم‌تر است، با هزینه‌های بیشتری هم همراه می‌شود، اما در فصول سردتر به دلیل اینکه مسافران کمتری هم به این شهر سفر می‌کنند، قیمت هتل‌ها و دیگر خدمات تفریحی و رفاهی این شهر معمولا پایین‌تر است. با انتخاب یک آژانس مسافرتی مطمئن و معتبر، می‌توانید پکیج‌های متنوعی را بررسی و از میان آن‌ها یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. پکیج‌های تور آنتالیا شامل پروازها و هتل‌های مختلف می‌شوند و با یک انتخاب هوشمندانه، می‌توان هزینه‌های سفر را به خوبی مدیریت کرد.

تور ارزان آنکارا

پایتخت زیبای کشور ترکیه شاید مانند استانبول و آنتالیا در میان گردشگران نامی برای خود دست و پا نکرده باشد اما با جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و بهره‌مندی از طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده مقصدی بسیار خوب برای گذراندن تعطیلاتی منحصر به فرد و به یادماندنی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد نیز برای رسیدگی به امور تجاری یا مصاحبه سفارت کشورهای مختلف راهی تور آنکارا می‌شوند. نیت شما از سفر هر چه که باشد، هزینه‌ها یک فاکتور تعیین کننده هستند. با بررسی پکیج‌های مختلف در یک آژانس مسافرتی معتبر و انتخاب هتل و پرواز مناسب، می‌توانید تا حدود زیادی هزینه سفر را کنترل کنید. 

در ضمن در تمامی شهرهای کشور ترکیه غرفه‌های غذاهای خیابانی فوق‌العاده‌ای وجود دارند که ضمن امتحان غذاهای خوشمزه و لذیذ، با خرید از آنـ‌ها میـ‌توانید سفری ارزان‌تر را هم در تورهای ترکیه تجربه کنید.

سخن آخر

تورهای ترکیه همچنان ارزان‌ترین تورهای مسافرتی خارجی محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با رزرو پروازهای چارتری و تورهای لحظه آخری، اقامت در هتل و هاستل‌های ارزان‌تر و سفر در فصول مناسب، قیمت سفر به شهرهای بزرگ و زیبای این کشور مانند استانبول، آنتالیا و آنکارا را تا حد زیادی کاهش دهید. آژانس مسافرتی سلام پرواز با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای مختلف، امسال نیز شما را به سفری ارزان و در عین حال فوق‌العاده به شهرهای مختلف این کشور زیبا و دیدنی دعوت می‌کند. کافی است وارد سایت سلام پرواز شوید و از پکیج تورهای متنوع شهرهای مختلف ترکیه در این سایت بازدید کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.