| کد خبر: 196669 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

◄ جاذبه‌های مهیج استانبول برای کودکان

استانبول مقصدی است که جاذبه‌های رنگی برای کودکان فراهم کرده است.

تین نیوز

استانبول مقصدی است که جاذبه‌های رنگی برای کودکان فراهم کرده است، استانبول برای خودش دنیایی است و حرف‌ها دارد فرق ندارد در کدام شهر آن باشید جاذبه‌های گردشگری آن حالتان را خوب می‌کند.

به گزارش تین نیوز، در این مقاله قصد داریم مکان‌های تفریحی و هیجان‌انگیز کودکان در استانبول را معرفی کنیم.

پارک مینیاتور

یکی از جذابیت‌های سفر به استانبول برای کودکان بازدید از پارک مینیاتوری است که بزرگ‌ترین پارک مینیاتوری در جهان به حساب می‌آید. این پارک در واقع ماکت کوچکی از جاهای دیدنی ترکیه است و حدود یک بیست و پنجم اندازه واقعی ساخته شده است و برای کودکان تداعی‌گر دنیایی عجیب و واقعی است. مسافران قیمت تور ترکیه می‌توانند کودکان خود را ساعت ها در این پارک سرگرم کنند.

1

آکواریوم استانبول

کودکان کنجکاو ماجراجویی و تماشای دنیای عجیب زیر دریا هستند ماجرایی که در کارتون‌ها می‌بینند، تماشای این دنیای عجیب از نزدیک بسیار برایشان جالب و هیجان‌انگیز است، پیشنهاد می‌شود مسافران تور استانبول در سفر خود حتما به تماشای این آکواریوم هیجان‌انگیز بروید.

2

قایق سواری

کودکان بسیار ذوق‌زده می‌شوند وقتی از والدین خود می‌شنوند برنامه امروز سفر قایق‌سواری است! برون شک همراه کودک خود از سفری مهیج روی تنگ بسفر داردانل و شاخ طلایی استانبول لذت بسیاری می‌برید. لازم است بدانید صبح و حوالی غروب آفتاب از قایق سواری بر روی آب های مدیترانه لذت بیش تری میبرید.

3

ویالند

در ویالند برای خودتان و کودکانتان تا می‌‌توانید خاطره بسازید، این مکان دیزلی لند استانبول است دنیایی عجیب و غریبی است که به هر طریقی می‌توانید در آن خوش گذرانی کنید. انواع مختلفی از بازی‌های هیجانی، با سه بخش دنیای بازی، دنیای افسانه ها و ماجراجویی رو به رو می شوید.

در این مکان بیش از 50 واحد برای بازی و سرگرمی وجود دارد. لازم با ذکر است که این محیط تنها برای کودکان نیست بلکه برای بزرگسالان هم گزینه‌های خوبی برای تفریح دارد، خیابانی با 250 فروشگاه و بوتیک، یک سینمای 5 بعدی و وجود رستوران های دلچسب انتخاب تان را مهیج‌تر می‌کند. در ویالند گردشگران بسیاری از جمله قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره وجود دارد که از امکاناتش استفاده می‌کنند.

4

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.