| کد خبر: 197535 |

ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر از چهارمحال‌وبختیاری برای سفر اربعین

مدیر سازمان حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام ۱۸ هزار زائر از چهارمحال‌وبختیاری برای سفر پیاده‌روی اربعین خبر داد.

تین نیوز

مدیر سازمان حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام ۱۸ هزار زائر از چهارمحال‌وبختیاری برای سفر پیاده‌روی اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یوسف آقابزرگی با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۸ هزار نفر از استان برای سفر پیاده‌ روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: اعزام به عتبات عالیات از روزهای نخست ثبت‌نام آغاز شد اما موکب‌ها از ۱۵ مهرماه پذیرای زائران خواهند بود و زائران تا قبل از این تاریخ از امکانات و ماشین‌های رایگان بهره‌مند نخواهند شد.

وی با بیان اینکه شلوغ‌ترین مرز خروج کشور مرز مهران است، ادامه  داد: خروج از مرزهای کشور بدون گذرنامه امکان‌پذیر نخواهد بود و کسانی که به تازگی برای تهیه گذرنامه اقدام کرده‌اند با استفاده از گذرنامه‌های موقتی که از پلیس +۱۰ دریافت می‌کنند از مرزها خارج می‌شوند و پس از بازگشت از سفر، گذرنامه خود را تحویل می‌گیرند.

آقابزرگی با اشاره به اینکه شهر شلمچه مرز خروج استان به سمت عتبات عالیات است، اظهار کرد: در سال جاری مشمولان و محصلان برای خروج از کشور نیاز به وثیقه ندارند و تنها باید به سازمان نظام وظیفه استان مراجعه و مجوز خروج خود را دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.