| کد خبر: 163478 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

◄ اختصاص بیش از ۷ هزار صندلی برای سفر‌های دریایی

طرح نوروزی سفر‌های دریایی از ۲۵ اسفند پارسال آغازشده است و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه موج دوم سفرهای نوروزی در راه است، گفت: در طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی، دو مقوله «کیفیت خدمات ارائه‌شده و ایمنی مسافران» در اولویت کاری ماست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست هماهنگی ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۳۹۷ که در سالن کنفرانس بندر شهیدحقانی برگزار شد، اظهار کرد: رصد و پایش مداوم میزان رضایت‌مندی مسافران دریایی تردد کننده به پایانه‌های مسافری دریایی و مبادی گردشگری از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی قرار گیرد.

وی افزود: چنانچه شاهد نارضایتی در ارائه خدمت به مسافران و گردشگران باشیم ضروری است که با چاره‌اندیشی و اتخاذ تدابیر لازم سطح کیفی خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشیم چراکه در غیر این صورت روند یکنواخت را پشت سر گذاشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نصب و بهره‌برداری از ۹ اسکله شناور گردشگری در جزایر قشم، هنگام و خور آذینی شهرستان سیریک در سواحل مکران، عنوان کرد: با چنین اقداماتی شاهد بهبود شرایط و فراهم کردن امکانات لازم برای ایجاد آسایش و رفاه گردشگران دریایی هستیم.

راستاد خاطرنشان کرد که اقدام همکاران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان باید در سایر مناطق ساحلی دارای پتانسیل گردشگری به عنوان یک مدل جدید از گردشگری دریایی تعمیم‌یافته و در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بابیان اینکه موج جدید مسافرت در تعطیلات نوروزی در راه است، خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده با حضور گسترده هموطنان در بنادر مسافری و اسکله‌های گردشگری همراه خواهیم بود و همه ارائه‌دهندگان خدمت در طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی باید نسبت به کیفیت خدمات‌رسانی و نیز ایمنی سفرها اهتمام ورزند.

راستاد تاکید کرد که در صورت رخداد شرایط اضطرار باید با بسیج امکانات و نیروهای انسانی آموزش‌دیده اقدام فوری و مناسب در دستور کار قرار گیرد.

اختصاص بیش از ۷ هزار صندلی برای سفر‌های دریایی/ راه‌اندازی ۹ اسکله گردشگری – تفریحی

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۶۳ شناور مسافری با ظرفیت ۷ هزار و 500 صندلی در کشور به مهمانان نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

همچنین، محمد راستاد امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر‌های دریایی استان هرمزگان در بندرعباس افزود: ۵۳ شناور و ۶۵ لندینگ کرافت در شهرستان‌ها و جزایر استان در تعطیلات نوروز تردد می‌کنند.

وی گفت: برای نخستین بار ۹ اسکله گردشگری - تفریحی با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.

طرح نوروزی سفر‌های دریایی از ۲۵ اسفند پارسال آغازشده است و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.