| کد خبر: 158008 |

◄ فرصت گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۱۸

معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه فیتور موضوعی بسیار مهم است که فعالان گردشگری می‌توانند به آن توجه کنند.

تین نیوز

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه گردشگری فیتور سال ۲۰۱۸ که با حضور نمایندگان شرکت‌ها و دفا‌تر خدمات مسافرتی فعال از سراسر کشور در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، بر حضور شرکت‌های گردشگری در این نمایشگاه موضوع تاکید و تصریح کرد:معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه فیتور موضوعی بسیار مهم است که فعالان گردشگری می‌توانند به آن توجه کنند.

رامین افشاری گفت:گردشگری موضوعی است که با بخش خصوصی عجین است و بخش دولتی باید در این مسیر کمک‌کننده و حامی باشد.

افشاری اضافه کرد: کانون موظف است بنا بر تاکید و توجه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی به حوزه گردشگری ورود پیدا کند، کارهای مطالعاتی روی بازارهای هدف و موضوع گردشگران ورودی آغاز شده است و کانون در این حوزه‌ها اقدامات جدی خواهد داشت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: باید عملکرد نمایشگاه فیتور مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد، تا زمانی که در حوزه گردشگران ورودی افزایش نداشته باشیم نمی‌توانیم بگوییم دستاورد خوبی از حضور در نمایشگاه بین‌المللی داشته‌ایم.

او اضافه کرد: در حوزه گردشگری همه باید در کنار هم و در یک مسیر حرکت کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

افشاری گفت: فعالان حوزه گردشگری باید تجربیات خود را در حوزه گردشگری در اختیار افراد جدید این بخش قرار دهند تا دستاوردهای بهتری حاصل شود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: حضور در بازار گردشگری چین از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری کانون است چراکه این کشور سالیانه تعداد زیادی گردشگر به دنیا می‌فرستد و ما باید از این بازار بسیار خوب سهم داشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.