| کد خبر: 257987 |

◄ بذرپاش افتتاح آزادراه اصفهان شیراز را جلو می اندازد؟

مهرداد بذرپاش امروز به منظور بازدید از پروژه های عمرانی و حمل و نقلی وارد اصفهان شد. پروژه مهم آزادراه اصفهان شیراز نیز احتمالا یکی از موارد مورد پیگیری بذرپاش در این سفر خواهد بود.

تین نیوز

مهرداد بذرپاش ساعتی قبل در صبح روز سه شنبه 6 تیرماه 1402 به منظور بازدید از پروژه های عمرانی و حمل و نقلی وارد اصفهان شد. پروژه مهم آزادراه اصفهان شیراز نیز احتمالا یکی از موارد مورد پیگیری بذرپاش در این سفر خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، طرح ها و پروژه های متعددی در استان اصفهان در حوزه های عمرانی در حال احداث است که آزادراه اصفهان شیراز یکی از مهم ترین آنها به شمار می آید. تاکنون بر اساس جزئیاتی که از بازدیدهای بذرپاش در این سفر استانی مطرح شده اشاره ای به آزادراه اصفهان شیراز نشده است اما با توجه به اهمیت این پروژه به احتمال فراوان وزیر راه و شهرسازی پیگیری هایی در مورد روند تکمیل این طرح بزرگ حمل و نقلی نیز انجام خواهد داد.

گزارش جنجالی روز را بخوانید؛

◄ برکناری مدیر پیشکسوت راه آهن به دلیل بیان واقعیت ها ؟

انتظار می رود این آزادراه در دومین سفر استانی رئیسی به استان فارس افتتاح شود و سفر بذرپاش به اصفهان می تواند نقش تعیین کننده ای در افتتاح هر چه زودتر این پروژه ایفا کند.

در روزهای اخیر استاندار فارس نیز با اشاره به تلاش برای افتتاح این آزادراه در دور دوم سفرهای رئیس جمهور اظهار کرده بود اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تامین شده و اگر تاکنون از بخش های آماده این اتوبان بهره برداری نشده به دلیل ایمنی رانندگان بوده است.

برای دریافت سریعتر اخبار مهم مرتبط با استان های اصفهان و فارس ، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

 

جزئیاتی از سفر بذرپاش به اصفهان

در سفر بذرپاش به استان اصفهان، علاوه بر طرح های حمل و نقلی به بخش مسکن نیز توجه خواهد شد. 

علاوه  بر این، در بخش حمل و نقل جاده‌ای نیز افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باند دوم زواره- اردستان، پل دوم گز، ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی، ۱۶۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی و شرکت در شورای مسکن استان در برنامه است.

شایان ذکر است؛ در این سفر اختصاص زمین به خانوارهای مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهر استان، اهدای قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بازدید از سایر پروژه‌های راه و شهرسازی در سطح استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    به فکر باز سازی وترمیم آزادراه زنجان تبریز باشید چقدر باید مردم متحمل خسارات فراوان جانی ومالی باشند ؟