| کد خبر: 250097 |

◄ مهرداد بذرپاش: صنعت حمل و نقل باید فناورانه و مردم پایه باشد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی، بر عدم دخالت دولت در کار بخش خصوصی تاکید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی، بر عدم دخالت دولت در کار بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: هر چه بتوانیم پایمان را عقب بکشیم بخش خصوصی موفق تر خواهد بود. 

به گزارش تین نیوز ، مهرداد بذرپاش در افتتاحیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته اظهار داشت: در نگاه اول شاید شرکت در نمایشگاه جذابیت نداشته باشد، اما با کنکاش در آن می توان به مهم جلوه دادن صنعت حمل و نقل و سرافرازی این صنعت افتخار کرد. 

وی افزود: اگر به این صنعت به طور دقیق پرداخته شود می توان به دستاوردهای مهم دلخواه رسید. با آسیب شناسی، صنعت حمل و نقل اعم از ریلی، جاده ای، هوایی، دریایی و ...  مشخص می شود همه به یک موضوع اذعان دارند و آن هم فناورانه تر شدن صنعت است. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که وقتی با صنعت فناورانه روبرو باشیم یعنی این صنعت در حال استفاده از فناوری روز است، بیان کرد: ما با این صنعت از دوجنبه مواجهیم، این صنعت باید دو ویژگی مهم داشته باشد. فناورانه بودن و مردم پایه بودن دو ویژگی مهم این صنعت است که هر چقدر از این موضوع فاصله بگیریم از نیازهای مردم که مشتری های وفادار این صنعت هستند فاصله گرفته ایم. 

او ادامه داد: نباید از این صنعت با روش های سنتی انتظار پیشرفت داشت. باید فاصله خود را با تکنولوژی و پیشرفت کم و کمتر کرده و از طریق اشتراکات بیشتر حمل و نقل، موضوعات و راه حل های مناسب را پیدا کرد. 

بذرپاش همچنین بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و جوان تاکید کرد و گفت: دست نیاز ما به سوی جوانان مومن و متعهد است. مردم مشتریان اصلی و وفادار این صنعت هستند و اگر خدمت در عرصه های مختلف برای برای بهره بردن مردم نباشد، چه فایده ای خواهد داشت. حتی فناوری باید در خدمت مردم باشد تا به پیشرفت دلخواه برسیم.

او افزود: ما وقتی آرام می گیریم که در سوانح، حتی یک نفر هم کشته نشود. چه خانواده هایی که از کم کاری ما دغدار می شوند. 

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:  صنعت حمل و نقل باید فناورانه و مردم پایه باشد. به ویژه شرکت های دانش بنیان که جریان پیوسته خود را شروع کردند و اگر پا بگیرند مطمئنا این صنعت رشد خواهد کرد.

بذرپاش در پایان ضمن ابراز خرسندی از وجود این نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد این صنعت به عنوان یک صنعت فناورانه و مردم پایه به یاری خدا رو به جلو قدم بردارد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 1 0

    سلام. ریل پایه شنیده بودیم ، دریا پایه هم شنیده بودیم و پس از تلاش فراوان تا حدودی متوجه شده بودیم. حالا مردم پایه رو کجای دلمون بگذاریم؟