| کد خبر: 248568 |

راه آهن تندرو تهران - قم - اصفهان در دستور کار نشست وزیر با نمایندگان مجلس

وزیر راه و شهرسازی در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان در ساختمان شهید دادمان به بحث و بررسی در خصوص تکمیل راه آهن تندرو تهران-قم- اصفهان پرداخت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان در ساختمان شهید دادمان به بحث و بررسی در خصوص تکمیل راه آهن تندرو تهران - قم - اصفهان پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در این نشست که با حضور مدیر عامل شرکت راه آهن ، معاون حمل ونقل، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و معاون مسکن و ساختمان در ساختمان شهید دادمان برگزار شد به موضوعات حوزه مسکن و شهرسازی و حمل ونقل استان اصفهان رسیدگی کرد.

استاندار استان اصفهان و مدیر کل راه و شهرسازی این استان  نیز در این نشست به بیان موضوعات مورد نظر در این استان پرداختند.

رسیدگی به موضوع طرح نهضت ملی مسکن و پروژه های کلان زیرساخت های حمل و نقلی مربوط به استان اصفهان از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

راه آهن سریع السیر قم - اصفهان قسمتی از کریدور راه آهن تهران- قم – اصفهان ، اولین راه آهن سریع السیر کشور و یکی از راه آهن های کم نظیر در سطح منطقه است. طول کل مسیر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان ۴۱۰ کیلومتر و طول مسیر قم- اصفهان ۲۴۵ کیلومتر است،

از جمله اهداف اجرای راه آهن تهران- قم – اصفهان کاهش زمان سفر، دسترسی بهتر به شهرها و قطب های صنعتی، اشتغال زایی، کاهش مخاطرات در زمینه بروز سوانح و کاهش آثار نامطلوب زیست محیطی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.