| کد خبر: 246316 |

◄ شایعه بازداشت مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی

به تازگی شایعه بازداشت مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در برخی رسانه ها منتشر شده است.

تین نیوز

به تازگی شایعه بازداشت مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در برخی رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش تین نیوز، روز چهارشنبه 2 شهریور روزنامه مستقل در خبری کوتاه نوشت: ماجرا از این قرار است که چند روز پیش مشاور عالی و بازرس ویژه رستم قاسمی، یعنی ‎محمد قاسم مکارم  در وزارتخانه دستگیر می شود و شنیده‌ ها حکایت از عدم حضور وزیر بر سر کار، پس از این اتفاق  می‌ باشد! چنانکه شایع شده قاسم مکارم دست راست ‎رستم قاسمی است و این بازداشت منجر به افشای پرونده تخلفات دیگری در حوزه دولت خواهد شد.(1)

به دنبال انتشار این خبر، شایعاتی در شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و دستگیری علی جعفری مدیر کل حوزه وزارتی نیز منتشر شد که پس از اندک زمانی تکذیب شد اما اطلاعات جدیدی در مورد شرایط قاسم مکارم منتشر نشد.

بیشتر بخوانید:

 پایگاه خبری همیار خاص به نقل از رانا نیوز در مورد قسم مکارم نوشته است: «قاسم مکارم شیرازی» نوه آیت الله مکارم شیرازی به نوعی هم استانی رستم قاسمی است که در شهرستان لامرد استان فارس به دنیا آمده است. رستم قاسمی در فرماندهی اقتصادی قرارگاه قدس فعال بود، قاسم مکارم نیز در آنجا فعالیت داشت. همزمان با پخش ترانه انتخاباتی و کاندیداتوری رستم قاسمی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قاسم مکارم به ستاد انتخاباتی رستم قاسمی منتقل شد و تمامی مسئولیت های ستاد به او واگذار شد.

از هماهنگی جلسات با شخصیت های سیاسی گرفته تا نشست های خبری. اگرچه رستم قاسمی برای این دور از انتخابات رد صلاحیت شد، اما گفته می شود وی با بیانیه قاسمی مبنی بر استعفای وی به نفع سید ابراهیم رئیسی مخالفت کرده بود. پس از انتخاب سید ابراهیم رئیسی در 28 خرداد 1400،  وی رستم قاسمی را علیرغم میل باطنی به وزارت راه و شهرسازی در دقیقه 90 به مجلس پیشنهاد می کند.

رستم قاسمی خواستار تصدی پست وزارت نفت بود و به همین دلیل در مجلس در حالی که در مقابل نمایندگان خود را وزیر پیشنهادی نفت خواند و از خود دفاع کرد. با این حال او همچنان بالای 200 رای اعتماد گرفت.(2)

این مطالب در حالی در رسانه های مذکور منتشر شده که بهمن ماه سال گذشته، سایت دیده بان ایران، هسته اصلی همه انتصابات در وزارت راه و شهرسازی را قاسم مکارم شیرازی اعلام کرده بود.(3)

منابع:

1- مستقل آنلاین / کد خبر 102730 

2- انجمن همیار خاص

3- دیده بان ایران/ کد خبر: 125813

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 5 0

    نوه مرجع تقلید ه

  • سعید 1 0

    از پسر ها و دختر ها کم کشیدیم حالا رسیدیم به نوه ها

  • ناشناس 2 0

    عجب بخور بخور عجب ببر ببر و عجب بچاپ بچاپی هست تو مملکت اسلامی

  • ناشناس 1 0

    نه بابا!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس 2 0

    البته اين نوع فساد ها فساد نيست بلكه دسنخوش است