| کد خبر: 245361 |

◄ ماجرای توقف قطار گردشگری شیرگاه در ایستگاه فیروز کوه

خبرنگاران که برای تفریح آمده بودند و پیش از این از جاذبه های گردشگری سورپرایز می شدند، اکنون از توقف قطار و سرگردانی در مسیر غافلگیر شدند.

تین نیوز

داستان از آنجا شروع شد که وزارت راه حدود 200 خبرنگار را در آستانه روز خبرنگار به سفر یکروزه گردشگری دعوت کرد. 

به گزارش تین نیوز، قرار شد خبرنگاران روز پنجشنبه با قطار گردشگری شیرگاه سفری یکروزه را در مسیر راه آهن شمال تجربه کنند. 

طبق قرار ساعت 5 و 30 دقیقه روز پنجشنبه ششم مرداد ماه خبرنگاران در راه آهن تهران حضور یافتند و حدودا ساعت 6 قطار به راه افتاد. 

قطار گردشگری از ایستگاه های ورامین، گرمسار، فیروزکوه و سوادکوه گذشت و مسافران از دودکش‌ های جنی و کوه های زیبای سیمین‌ دشت،  چشمه رنگی و روستای شوراب، سه خط طلا، پل ورسک، غار افسانه‌ ای و ... دیدن کردند، عکس های یادگاری گرفتند و توضیحاتی در خصوص جاذبه های این مسیر دریافت کردند.

گفتنی است که این سفر یک روزه با پذیرایی از مسافران (صبحانه، نهار، شام) همراه بود. 

قطار هنگام بازگشت به سمت تهران در ایستگاه فیروزکوه  متوقف شد و علت توقف، بسته شدن بلاک زرین دشت- مهاباد به علت سیل و آبگرفتگی اعلام شد. این توقف از ساعت 19 پنجشنبه اتفاق افتاد. 

خبرنگاران که برای تفریح آمده بودند و پیش از این از جاذبه های گردشگری سورپرایز می شدند، اکنون از توقف قطار و سرگردانی در مسیر غافلگیر شدند.

مسافران بعد از چهارساعت معطلی در پنجشنبه شب و صرف شام در داخل قطار، حدود ساعت 23 در خوابگاه دانشگاه آزاد فیروزکوه اسکان داده شدند. طبیعتا خوابگاهی که آمادگی این تعداد از مهمان را نداشت از امکانات کافی نیز بهره مند نبود. 

حدود 200 خبرنگار شب را در خوابگاه دانشگاه فیروزکوه سپری کردند و صبح روز جمعه توسط 5 اتوبوس به سمت تهران به راه افتادند. 

* خبرنگار اعزامی تین نیوز

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همکار 3 0

    سلام. واقعا اینه روش صحیح ساخت راه آهن ؟ آیا یک راه آهن باید با یه نم بارون به این روز بیفته؟ اینها مهندسی راه آهن رو به سخره گرفتن.اینم نتیجه 16 سال حکومت جائرانه بر کشور. همه این خرابی ها تقصیر اون دولت فاسد و وزیر طرق و شوارع بی کفایتش هست.چرا بی هوده مسئولین فعلی انقلابی و جوان راه آهن و وزارت راه رو شماتت میکنید؟