| کد خبر: 206117 |

وزیر راه به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیوست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل را به مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محول کرد.

تین نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل  را به مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محول کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، روز دوشنبه وزارت، متن ابلاغ سعید نمکی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس اسلامی

وزیر محترم راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

 با عنایت به ابلاغ  شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۴ رئیس محترم جمهور، بدینوسیله مدیریت کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و همچنین مراکز تجمع مسافرین اعم از ترمینالها و فرودگاه های سراسرکشور و همچنین تعیین تکلیف سفرهای بهداشتی ایمن در تعطیلات نوروزی به جنابعالی محول می-شود تا با مشارکت صاحب نظران و دیگر اعضاء ستاد، اینجانب را یاری فرمائید.

به گزارش ایرنا، همچنین نمکی امروز (دوشنبه) در ابلاغ های جداگانه مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی بیماری کرونا را به علی ربیعی و مدیریت کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را عبدالرضا رحمانی فضلی محول کرد. 

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا همچنین امروز، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد.   کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.