| کد خبر: 201112 |

وزیر حمل و نقل قرقیزستان:

◄ مذاکره‌ای برای آزادی رانندگان ایرانی نداشته‌ایم

در حوزه ایجاد خط هوایی بین تهران، بیشکک و دوشنبه قرار است با ایران همکاری داشته باشیم و مسائل اصلی در این باره حل شده است و این خط هوایی در توسعه گردشگری مهم است.

تین نیوز

وزیر حمل و نقل قرقیزستان اعلام کرد: هیچ مذاکره‌ای با مقامات ایرانی برای آزادی رانندگان ایرانی در قرقیزستان نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، جانات بیشن اوف وزیر حمل و نقل قرقیزستان در مراسم اختتامیه دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، بازرگانی، علمی فرهنگی بین ایران و قرقیزستان عنوان کرد: مراسم بسیار مهمی امروز به کار خود پایان داد در راستای آن توافقات بسیار مهمی در حوزه اقتصادی، حمل‌ونقل، تجاری، فرهنگی و ... انجام شد.

وزیر حمل‌ونقل قرقیزستان با بیان اینکه امیدوارم جلسه امروز یک مشوق برای توسعه تجارت و مبادلات تجاری و همکاری بین دو کشور باشد، گفت: یک ایرلاین ایرانی (وارش) اقدام به برقراری پرواز بین ایران و قرقیزستان می‌کند.

اوتصریح کرد: در حوزه ایجاد خط هوایی بین تهران، بیشکک و دوشنبه قرار است با ایران همکاری داشته باشیم و مسائل اصلی در این باره حل شده است و این خط هوایی در توسعه گردشگری مهم است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مذاکراتی برای آزادسازی رانندگان ترانزیت در زندان شده است، گفت: هیچ مذاکره‌ای در این رابطه نداشته ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صادق قنبری 0 0

    سلام با سلام وخسته نباشید از شما من راننده کامیونم الان دو ماهه اخر ده روز اخر ماه با کمبود گازوییل مواجه هستیم با وجود داشتن قسط ماشین هزار بدبختی دیگه مجبوریم خونه نشین بشیم.از شما عاجزانه تقاضا کنیم این مشکل ما رو منعکس کنید