| کد خبر: 181441 |

◄ بازدید وزیر راه از پروژه آزاد راه شهید همت

وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید از ازادراه تهران شمال با جمعی از معاونان خود ا. پروژه ازادراه همت بازدید کرد.

تین نیوز

آزادراه همت-کرج و کنارگذر شمالی البرز با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید پروژه آزادراهی شهید همت-کرج در جمع خبرنگاران با بیان این‌که روان شدن ترافیک در مسیر کرج قزوین به سمت جاده چالوس یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم است، گفت: اتوبان شهید همت به کرج برای رفع این مشکل و برطرف شدن خواسته‌های مردم تعریف شده است.

وی افزود: ‌در چند سال گذشته فاز نخست این پروژه تا گرمدره به بهره‌برداری رسیده است و از این قسمت به بعد در قالب یک پروژه آزاد راهی تعریف شده است.

اسلامی اظهار کرد:‌ امروز ضمن بازدید از ادامه مسیر گرمدره جلسه‌ای با پیمانکاران پروژه برگزار کردیم تا ابعاد فنی و مالی این پروژه تعریف شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که هم اکنون در نقطه پایانی شهر کرج با مشکل تملک اراضی مواجه هستیم، افزود: توقع ما همکاری مردم است تا بتوانیم با آزادراه زمین‌ها عملیات توسعه را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: پیمانکار این پروژه به ما قول داده است تا تابستان سال آینده آزاد راه همت- کرج را افتتاح کند.

اسلامی با اشاره به این‌که هم‌زمان در امتداد اتوبان شهید همت کنارگذر شمالی کرج توسعه خواهد یافت، افزود: این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری البرز شرکت ساخت و شرکت سرمایه‌گذاری در قالب یک پروژه همکاری را ادامه خواهند داد تا بتوانیم ترافیک تهران-قزوین را کاهش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به طور کلی این دو پروژه به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی به کنار گذر جنوبی تهران یا حرم تا حرم اشاره کرد و گفت: این پروژه به پیشرفت فیزیکی خوبی رسیده و ما امروز از تمامی قطعات این منطقه بازدید کردیم.

اسلامی اظهار کرد:‌ پروژه کنارگذر جنوبی و هم‌چنین کنارگذر شمالی البرز کمک می‌کند تا بار ترافیکی شهر تهران برای ورود و خروج مسافران کاهش یابد و ما بتوانیم شاهد وضعیت روان تردد در آینده باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.