| کد خبر: 181442 |

◄ پیشرفت فیزیکی آزاد راه کرج همت به 86 درصد رسید/ 12 میلیارد تومان اعتبار برای رفع معارض آزاد راه همت کرج نیاز است

پیشرفت فیزیکی آزاد راه کرج همت به 86 درصد رسید و برای رفع معارض این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تین نیوز

پیشرفت فیزیکی آزاد راه کرج-همت به 86 درصد رسید و برای رفع معارض این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به  گزا رش خبرنگار تین‌نیوز خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور امروز در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های آزادراهی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که چند پروژه آزادراهی برای رفع مشکل تردد در استان البرز و تهران در حال اجرا است، گفت: یکی از این آزادراه‌های ارتباطی بین پایتخت و کرج است و مشکلات ترافیکی گلوگاه غرب کشور را برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: آزادراه همت به کرج پیشرفت 86 درصدی دارد و تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و ما شاهد ارتباط جدیدی بین کرج و تهران خواهیم بود.

خادمی با اشاره به این‌که بعد از پروژه آزادراهی کرج و عبور از  گلوگاه‌های شهر کرج کنارگذر شمالی کرج را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم، افزود: مدیریت اجرایی این پروژه بر عهده شهرداری است و پیشرفت فیزیکی آن به 40 درصد رسیده است؛ امیدواریم با تزریق اعتبارات از مناطق دولتی بتوانیم روند اجرای پروژه را تسریع دهیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: با تکمیل این دو پروژه مسیرهای جدیدی از کرج به سمت قزوین خواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که در یک کیلومتری این پروژه پنج‌نقطه معارض داریم، افزود: با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد با همکاری اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان البرز این مشکلات حل شود.

خادمی با اشاره به این‌که 12 میلیارد تومان برای تملک اراضی باقی مانده در این آزادراه اعتبار نیاز داریم، افزود: در پروژه آزادراهی همت-کرج ورودی شهر چالوس 300 میلیارد تومان تا به امروز هزینه کردیم و 150 میلیارد تومان برای ادامه پروژه وجابه‌جایی کابل‌های برق اعتبار نیاز است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.