| کد خبر: 177040 |

◄ روایت آخوندی از 62 ماه حضور در وزارت راه‌وشهرسازی

ضدِّرسانه از من چهره ضد خریداران مسکن مهر در اذهان ترسیم کرد و هر روز دروغی را در کانال‌های خود انتشار داد و موضوع را سؤال حد اقل دو استیضاح نمود. ولی، من هنوز فکر میکنم که از حیث حرف‌های کار درستی کردم که هم تعهدم را به مردم انجام دادم وهم یک سیاست سراسر اشتباه را تبلیغ نکردم. مطمئنم که در تاریخ روزی از این اقدام تقدیر خواهد شد.

تین نیوز

عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی پیش از برگزاری مراسم تودیع خود، متن بلندی را از طریق کانال تلگرامی خود در اختیار رسانه‌ها قرار داد که به نوعی، گزارش عملکرد وی در زمانی است که عهده‌دار مسئولیت وزارت راه و شهرسازی بوده است.

بیش‌تر بخوانید:

به گزارش تین‌نیوز، آخوندی در ابتدای این گزارش تحلیلی طولانی، ابتدا به دلایل استعفای خود از مجموعه دولت دوازدهم پرداخته و از برخی جریان‌های رسانه‌ای به دلیل آنچه «تبلیغ بسیار گسترده ضدِّرسانه» خوانده شده؛ انتقاد کرده و گفته که «این رسانه‌ها به گونه‌ای در این 62 ماه تبلیغ کرده‌اند که گویی در این مدت، وزارت راه و شهرسازی فاقد هر دستاوردی بوده و تمام مدیران مشغول خوشگذرانی بوده‌اند.»

آخوندی اضافه کرده که «البته آقای مهندس امینی گزارشی آماری از اقدام‌های صورت گرفته تهیه کرده‌اند که تحویل آقای اسلامی می‌دهم و البته انتشار عمومی خواهم داد. شخصاً به جهت تعهدی که به مردم دارم، گزارشی تحلیلی از رویکردهای بنیادین در این دوره تهیه خواهم کرد و به ملت عزیر ایران گزارش خواهم داد.»

بخش اول این گزارش به موضوع مسکن اشاره دارد. جایی که بیش‌ترین انتقادها از وزیر سابق راه و شهرسازی را متوجه خود دیده است. آخوندی در این باره نوشته است: «می‌توانستم دستِ‌کم هر هفته یک پروژه را افتتاح کنم و یکی از محبوب‌ترین وزیران در اذهان عمومی باشم. لیکن نمی‌خواستم پروژه‌ای که بنیان آن را نادرست می‌دانستم ترویج کنم و در عین حال خود را متعهد به  شهروندان و خریداران مسکن مهر می‌دانستم، ضمن وقت گذاشتن زیاد و پیگیری کردن کار، بخش اعظم کار در  قلمرو وزارتخانه بود را به اتمام رساندم ولی یک مورد را هم افتتاح نکردم. ضدِّرسانه از این موقعیت حداکثر  سوءاستفاده را نمود و از من چهره ضد خریداران مسکن مهر در اذهان ترسیم کرد و هر روز دروغی را در  کانال‌های خود انتشار داد و موضوع را سؤال حد اقل دو استیضاح نمود. ولی، من هنوز فکر میکنم که از حیث  حرف‌های کار درستی کردم که هم تعهدم را به مردم انجام دادم وهم یک سیاست سراسر اشتباه را تبلیغ نکردم. مطمئنم که در تاریخ روزی از این اقدام تقدیر خواهد شد.»

در بخش دوم این گزارش نیز به موضوع حمل‌ونقل هوایی پرداخته شده و بخش سوم و چهارم به حمل‌ونقل ریلی  و جاده‌ای می‌پردازد. آخوندی همچنین به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بنادر ایران با تمرکز به بندر چابهار پرداخته است.

مشروح گزارشی که آخوندی وعده آن را داده است؛ می‌توانید اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    کسی فکر نکرده شما کاری نکردی ، مردم مشکلاتی برایشان پیش آمد که علتش را عملکرد ضعیف شما میدانستند!!
    پس میگویند فلانی کاری نکرد!