| کد خبر: 158165 |

با دعوت متخصصین حوزه ایمنی و حمل‌ونقل:

◄ نقشه راه ایمنی راه‌های کشور مجددا بررسی شد

معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با ریاست مهرداد تقی زاده و با دعوت از 45 با ریاست مهرداد تقی زاده و با دعوت از 45 متخصص حوزه ایمنی و حمل‌ونقل نقشه راه ایمنی راه‌های کشور مجدداً به شور و گفت‌وگو گذاشته شد و از نظرات متخصص این حوزه به‌عنوان یک سنت حسنه استفاده شد.

تین نیوز

نقشه راه ایمنی راه‌های کشور در جلسه‌ای به ریاست مهرداد تقی‌زاده و با دعوت از گروه‌های متخصص ایمنی و حمل‌ونقل به شور و گفت‌وگو گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پس از برگزاری نشست خبری مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با موضوع «ارائه نقشه راه ایمنی راه‌های کشور»، موج رسانه‌ای از تحلیل‌ها و نظرات متخصصین در این خصوص شکل گرفت.

ازاین‌رو معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان متولی تدوین «نقشه راه ایمنی راه‌های کشور» در فراخوانی عام از متخصصین حوزه ایمنی و حمل‌ونقل دعوت به عمل‌آورت تا در جلسه‌ای با موضوع «همفکری در زمینهٔ نقشه راه ایمنی راه‌های کشور» در ساختمان وزارت راه و شهرسازی حضور به هم رسانند.

این جلسه روز گذشته در محل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با حضور 45 نفر از متخصصین اجرایی، استادان، مدیران و دانشجویان حوزهٔ حمل‌ونقل و ایمنی که از تهران و سایر شهرهای کشور بودند، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهرداد تقی زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی که دبیری کمیسیون ایمنی راه‌های کشور را نیز بر عهده دارد، نقشه راه ایمنی ارائه شد و در فرصت پرسش و پاسخ حول محورهای لزوم توجه به قوانین و آئین‌نامه‌ها، اقدامات انجام‌شده تاکنون، لزوم انتقال بخشی از بار و مسافر جاده‌ها به سایر مدهای حمل‌ونقل، بررسی علل مؤثر برشدت سوانح، فرهنگ‌سازی و آموزش، توجه به طرح‌های تصویب‌شده در مرحلهٔ اجرا و ... به بحث و تبادل‌نظر پرداخته شد.

این جلسه در حدود سه ساعت به طول انجامید و مقرر شد که نظرات متخصصین در جلسه تیم کارشناسی تدوین‌کنندهٔ این نقشه راه موردبررسی موشکافانه قرار گیرد.

 برگزاری این جلسه برای اولین بار در وزارت راه و شهرسازی، و دعوت از متخصصین برای حضور و ایفای نقش پررنگ در پیشبرد اهداف یک طرح فرادست ملی، این امید را زنده می‌کند که روند برگزاری این جلسات ادامه یابد.

 ازآنجایی‌که اصلی‌ترین جامعهٔ هدف تمامی طرح‌های تصویب‌شدهٔ ملی خود مردم هستند، اینکه در تصویب نهایی بسیاری از طرح‌ها بتوان از حس مشارکت مردم استفاده کرد سنت مبارک و حسنه‌ای است که ضرورت دارد به‌عنوان یک عامل مهم برای تعامل بین دولت و ملت، تداوم یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.