| کد خبر: 4091 |

رئیس اتاق فکر ریلی در گفتگو با تین نیوز:

◄ " بازاریابی بار " در دومین جلسه اتاق فکری در سال ۹۳

تین نیوز | رئیس اتاق فکر ریلی از برگزاری دومین جلسه این اتاق در سال 93 در روز سوم اردیبهشت خبر داد.

مهرداد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: دومین جلسه اتاق فکر ریلی در سال 93 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت در ساختمان راه آهن، ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

وی افزود: محور اصلی این جلسه «بازاریابی بار» در راه آهن است و سه کارگروه پارادایم، باری و تحول ساختاری در این مورد بحث و گفتگو خواهند کرد.

رئیس اتاق فکر ریلی تشریح کرد: هدف اصلی این جلسات به چالش کشیدن روش‌های مرسوم در فعالیت‌ها و کارهای راه آهن است و پرسش این سؤال که آیا این روش‌ها موثر بوده‌اند یا خیر؟ همچنین بررسی اینکه کشورهای پیشرفته چه روش‌های برای پیشبرد اهداف خود به کار می‌گیرند، از دیگر اهداف این جلسات است.

تقی زاده با اشاره به حضور 35 نفر از مسئولان، متخصصان و صاحبنظران حوزه ریلی در این جلسات خاطرنشان کرد: در اتاق فکر کارگروه‌هایی برای عارضه‌یابی مسائل موجود در راه آهن ایجاد شده است که این کارگروه‌ها شامل کارگرو‌ه‌های مسافری، باری و زیربنایی می شوند.

وی افزود: همچنین چند کارگروه برای بهبود عملکرد و تحولات اساسی در راه آهن در اتاق فکری تشکیل شده است که این کارگروه‌ها، پارادایم، تحول ساختاری، بهره‌وری و ایمنی را شامل می شوند.

رئیس اتاق فکر ریلی همچنین از برگزاری یک جلسه مشترک بین کارگروه‌های اتاق فکر ریلی و‌ شرکت‌های ریلی فعال در حوزه بار پیش از جلسه اتاق فکر خبر داد و افزود: ماحصل و نتایج این جلسه در جلسه اتاق فکر بحث و بررسی خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس سرمایه گذاری 0 0

    چرا ورود به اتاق فکر آزاد نیست و از نظرات و بهره مندی افراد متخصص و صاحب نظر استقبال و استفاده نمی کنند. من برای خودم چونه نمی زنم اما می بینم در راه آهن افرادی را که واقعا اهل تخصص و با سواد و دلسوزند لیکن بجایی اتصال ندارند!!! لطفا این سوال را مطرح و در نظر سنجی تان نیز درج نمائید. همه مان با هدف تعالی فعالیت‌ها و اهداف بلند این صنعت تلاش می کنیم و دلسوزی و دغدغه ها برای این موضوع می باشد.

  • ذوالقدر 0 0

    باسلام و عرض ادب بنده مدتی است که در حال تهیه و تدوین طرحی هستم که این موضوع را بطور کامل پوشش می دهد. اگر مدیران اتاق فکر اجازه فرمایند آماده همکاری و پرزنت طرح خود می باشم. ارادتمند

  • سیدمرتضی ناصریان 0 0

    آقای مهندس علی احمدی مدیر کل دفتر تشکیلات راه آهن مسئول احیا و فعال نمودن دفتر بازاریابی شده اند و آقای ذوالقدر می توانند پیشنهادشان را به ایشان ارائه نماید و بهتر است تین نیوز نظر کارشناس سرمایه گذاری را به آقای دکتر تقی زاده منعکس نماید بنده در اتاق فکر هستم و بسیاری از دوستانم را در اتاق فکر نمی بینم ولی نمی توان انتظار داشت همه متخصصین ریلی در اتاق فکر حضور داشته باشند بلکه بایستی در گام بعد از تشکیل اتاق فکر کارگروه های فرعی آن نسبت به جذب متخصصین اقدام نمایند که تاحدودی انجام شده است و در گام سوم هر اداره کل یا معاونت ریلی می تواند جلسات همفکری با متخصصین و پیش کسوتان داخل و خارج راه آهن برگزار نماید همچنین جا دارد فعال نمودن نظام پیشنهادها برای همفکری و مشارکت عمومی تعقیب شود.

  • دلسوز 0 0

    متاسفانه اطاق فکر بیشتر متشکل از افراد کم تجربه و یا بی تجربه هستند و شناختی از شیکه راه آهن و مشکلات مطروحه در آن را ندارند باید از کارشناسان خبره ای که راه آهن و مشکلات فعلی را مدانند و شناخت خوبی نیز به راه آهن های پیشرفته دنیا دارند در اطاق فکر حضور داشته باشند. تا با راهکار های پیشنهادی تاپیر گذاری بیشتری داشته باشند. برای نمونه سئوال می کنم خود آقای مهندس تقی زاده چقدر راه آهن را می شناسد آیا از شبکه خطوط راه آهن بازدید کرده اند آیا مشکلات را بخوبی می دانند. البته مدیر خوب و شایستهای هستند ولی اطلاعات راه آهنی در حد صفر است.

  • دون پایه راه آهن 0 0

    ذوالقدر جوووون!! جون مادرت بسه!!!