| کد خبر: 51635 |

امیدواری نسبت به رفع گلوگاه‌های توسعه فرودگاه‌ها و فضای کشور

وبلاگ تین نیوز، رحمت اله مه آبادی | بازدید عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از برج مراقبت فرودگاه مهرآباد و مركز كنترل فضای كشور یك روز تاریخی برای صنعت هوانوردی ایران و به‌ویژه حوزه ناوبری هوایی و فرودگاه‌ها محسوب می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر مصباحی‌مقدم، از چهره‌های چند بعدی، مبرز و راهبردی از جمله در ابعاد اقتصادی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی هستند؛ كه البته به نظر بنده اعتماد و نگاه ویژه مقام معظم رهبری برای حضور ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام از همه جوانب مهمتر محسوب می‌شود. از این رو معتقدم بازدید ایشان از برج مراقبت فرودگاه مهرآباد و مركز كنترل فضای كشور یك نقطه عطف برای صنعت هوانوردی خواهد بود. 

در فرایند تصویب سیاست‌های برنامه ششم، به تازگی شاهد نگاه حمایتی خاص عالی‌ترین ركن راهبردی نظام مقدسمان به صنعت هوانوردی كشورمان یعنی مجمع تشخیص بوده‌ایم كه بسیار امیدبخش بوده و امیدواریم پس از ابلاغ سیاست‌ها توسط مقام عظمای ولایت، تبلور آن را در احكام برنامه ششم و آثار ناشی از اجرای برنامه شاهد باشیم. 

حمایت‌های لایه راهبردی نظام و همچنین بازدید دكتر مصباحی مقدم، كمك بسیار زیادی به این مهم كند تا انشاء‌الله با نگاه ویژه اركان نظام و عنایات مقام معظم رهبری، در سال همدلی و در راستای توسعه اقتصادی، گلوگاه‌های توسعه فرودگاه‌ها و فضای كشور برای خدمت‌رسانی گسترده به مردم و ایجاد ارزش بیشتر برای نظام مقدس رفع شود. 

شعار تعیین شده امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «همدلی و هم‌زبانی؛ دولت و ملت» است، ما جزئی كوچك از پیكره بزرگ دولت هستیم و دولت خط‌مشی اجرایی خودش را از مقام معظم رهبری می‌گیرد. از سوی دیگر هم چون كه ایشان یك جایگاه ولایی نیز برای ما دارند لذا ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا فرمایشات معظم‌له به درستی محقق و اجرایی شود. 

برگزاری چنین بازدیدهایی نیز در همین راستا است. مطمئنا هماهنگی‌های انجام شده بر اساس این دیدارها به نفع كشور و مردم در بخش‌های خدمت‌رسانی و استفاده بهینه از فرصت‌های اقتصادی كشور خواهد بود.

برگرفته از خبر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.