| کد خبر: 37893 |

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با تین نیوز تشریح کرد:

◄ بودجه پیشنهادی، کمکی به ساخت شهر فرودگاهی امام نمی کند

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه توسعه فرودگاه امام، مستلزم نگاه ویژه دولت است گفت: رقم بودجه پیشنهادی، کمکی به ساخت شهر فرودگاهی امام نمی کند.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با بیان اینکه یکی از اهداف ساخت فرودگاه امام، تبدیل شدن به هاب منطقه و درآمدزایی برای کشور است، اظهار کرد: شهر فرودگاهی امام، می تواند ما را در رسیدن به این اهداف کمک کند.

وی به رقم بودجه پیشنهادی برای ساخت شهر فرودگاهی امام، در لایحه بودجه 94 اشاره کرد و افزود: در لایحه بودجه 94 برای مشارکت و تکمیل فرودگاه امام، معادل 70 میلیارد تومان، پیش بینی شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، ادامه داد: رقم بودجه پیشنهادی، کمکی به ساخت شهر فرودگاهی امام نمی کند، و وقتی پروژه ای مدت دار شود، حتما در اجرا به مشکلات زیادی برمی خورد.

دامادی، گفت: اگرچه فرودگاه امام، پروژه خوبی است اما اشکالات بسیار زیادی دارد و در حوزه های عمرانی و ساخت و سازها، نیازمند اقدامات زیاد است.

وی تصریح کرد: با توجه به زمین و فضای بسیار مناسبی که در اختیار فرودگاه امام است، باید اقدامات اصولی و زیربنایی انجام شود، این در حالی است که با ارقام بودجه پیشنهادی، اهداف مورد نظر دنبال نخواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه توسعه فرودگاه امام، مستلزم نگاه ویژه دولت است، گفت: انتظار ما از دولت این است که علیرغم تلاش های ویژه ای که در حوزه های عمرانی دارد، کمک بیشتری به این بخش کند.

دامادی یادآور شد: البته ما از محدودیت های بودجه عمرانی کشور مطلع هستیم، اما لازم است به پروژه هایی که به درآمدزایی کشور کمک می کند و در سطح ملی مطرح هستند، اولویت دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.