| کد خبر: 36411 |

جهانگیریان در کاسپین

شرکت های هواپیمایی فعالیت شان را براساس آیین نامه جدید تنظیم کنند

تین نیوز |  رئیس سازمان هواپیمایی كشوری از واحدهای مختلف شركت هواپیمایی كاسپین بازدید كردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، علیرضا جهانگیریان از امكانات مختلف شركت هواپیمایی كاسپین از جمله رمپ و آشیانه پروازی اختصاصی و همچنین ناوگان جدیدالورود بازدید كرد.

وی رضایت مندی مسافران را یكی از اولویت های سازمان هواپیمایی كشوری دانست و گفت: شركت های هواپیمایی برای دستیابی به این امر باید فعالیت های خود را بر مبنای آیین نامه جدید تاسیس شركت های هواپیمایی تنظیم كنند.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری بر استفاده سایر شركت ها از تجارب شركت هواپیمایی كاسپین در حوزه های بازرگانی، عملیاتی، مهندسی و فناوری اطلاعات به ویژه سیستم های طراحی شده رزرواسیون و فروش بلیت تاكید و در پایان تاییدیه دستورالعمل امنیتی شركت را نیز ابلاغ كرد.


وی همچنین ضمن بازدید از طرح توسعه و فعالیت های انجام شده در هواپیمایی كاسپین، توصیه كرد: با توجه به افزایش روزافزون مسیرهای پروازی این شركت، برای گسترش ظرفیت ها و ارائه خدمات بهتر، تمهیدات مناسب در نظر گرفته شود تا پاسخگوی نیازهای ملت شریف ایران باشد.

سلیمانی، مدیرعامل شركت هواپیمایی كاسپین نیز گزارشی از عملكرد ماه های گذشته در رابطه با وضعیت، عملكرد و برنامه های پیش رو شركت و همچنین طراحی سه سامانه سفر، همسفر و وب سفر اشاره نموده و این گام را مقابله با تحریم های یكجانبه و خصمانه غرب با این شركت دانسته و گفت: شركت هواپیمایی كاسپین در راستای رسالت پیش روی خود، با توسعه زیر ساخت ها، ایجاد ظرفیت های جدید و بهره برداری از ناوگان پروازی جدید و مدرن، امیدوار است گامی بلند به سوی ارائه خدمات مطلوب به مسافران بردارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناظم 0 0

    خوب زیارت قبول بازدید خوب بود برای ما هم از دیدنی های کاسپین تعریف کنید الحمدلله با دستور شما کاسپین هم که خودش را با آئین نامه جدید تطبیق داد حالا بیائید با بر و بچ برویم سایر ایرلاین های متخلف و با هم بپیچیانیم شان تا منطبق بر آئین نامه شوند فقط امیدوارم این آئین نامه دوباره دچار تغییر نشود بعد نمی توان این تنظیمات ایرلاین ها را به هم زد خوب خراب می شه دیگه