| کد خبر: 253909 |

وزیر راه: پس از تعطیلات به سراغ گران فروشان بلیت هواپیما می رویم

وزیر راه و شهرسازی گفت: در موضوع سوءاستفاده از نرخ بلیت هواپیما و گران فروشی، تعارف نداریم و بعد از تعطیلات به سراغ خاطیان خواهیم رفت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با مسئولان حمل و نقل هوایی، اظهار داشت: بیشترین پیگیری اینجانب در وزارتخانه در خصوص تاخیر پروازها است و خوشبختانه شاهد کاهش تاخیرها هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، بذرپاش افزود: همین تاخیرهای کم نیز برای مردم زیاد است و مردم با وجود تکنولوژی های هواشناسی ، نباید شاهد تاخیر یا لغو پرواز باشند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: تجهیزات کمک ناوبری در فرودگاه ها در سال جدید حتما افزایش می یابد و متعاقب آن تاخیر پروازها کاهش خواهد یافت.

بذرپاش اضافه کرد: در فرودگاه های پر تردد، نمایندگان خوش خلق باید پاسخگوی مردم باشند و شرکتهای هواپیمایی در پویایی روابط عمومی و اطلاع رسانی به مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی گفت: بیش از ۸۰درصد پروازها به موقع انجام می شود و این موضوع باید برای مردم بازتاب خبری و امیدواری داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه شرکت های هواپیمایی باید در مواقع لزوم هادی یکدیگر باشند، گفت: ضرورت دارد کمیته ویژه ای برای ترخیص بار سریع در فرودگاه ها برپا شود.

بذرپاش تأکید کرد: نصب ایربریج و حذف اتوبوس در فرودگاه ها از مهم ترین اولویت های امسال است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در موضوع سوءاستفاده از نرخ بلیت و گران فروشی، تعارف نداریم و بعد از تعطیلات به سراغ خاطیان خواهیم رفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    انشالله که برای رضایتمندی افار عمومی گفته اند والا نهادهای نظارتی نباید فقط دو تا سه روز شلوغ را معیار قرار بدهند بلکه باید بررسی کنند یک طرف مسیر در همین روزها تا ۵۰ هزار تومان هم فروخته شده است و پرواز هم نیمه خالی بوده است و صرفنظر از این که ای لاین خصوصی و یا دولتی باشد این طیاره ها سرمایه ملی است که باید برای تجدید حیات و نوسازی سرمایه وجود داشته باشد