| کد خبر: 248270 |

کندی اینترنت و ریزش شدید فروش سایت‌ های هواپیمایی

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از ریزش شدید فروش سایت های هواپیمایی خبر داد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از ریزش شدید فروش سایت های هواپیمایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با تاکید بر ریزش شدید فروش سایت های هواپیمایی، گفت:  در یک ماه گذشته با قطع بودن اینترنت اپراتورهای گوشی همراه و در برخی مناطق قطع یا ضعیف بودن اینترنت ثابت کاربران استفاده کننده به سختی می توانستند بلیت هواپیما و قطار تهیه کنند؛ امکان دسترسی به سایت ها و اپلیکیشن های فروش بلیت هواپیما و سایر خدمات سفر را نداشتند.

همچنین تقی حسین زاده، دبیر جامعه گردشگری الکترونیکی گفت: بلیت های رزو شده هواپیما که پیش از نا آرامی های این یک ماه گذشته انجام شده بود،امکان صدور نداشت و سردرگمی هایی را برای مردم و مسافران به وجود آورده بود.

او با انتقاد از محدودیت های ایجاد شده برای شبکه های اجتماعی و اینترنت بیان کرد: بازاریابی دیجیتال یکی از روش های مهم در گردشگری است و هرگونه اختلال در فضای مجازی مستقیم بر گردشگری تاثیر می گذارد چون بیش از نیمی از فعالیت این صنعت در ارتباط با شرکت های مختلف به صورت لحظه ای و در فضای مجازی انجام می گیرد.

وی یادآور شد: بیش از ۲۰شرکت مهم و اصلی به فروش خدمات انلاین کردشگری می پردازند ضمن اینکه بیش از چهار و هزارو پانصد آژانس مسافرتی دارای وبگاه هستند که از طریق آن به معرفی فروش محصولات و بسته های سفر و خدمات خود می پردازند.

حسین زاده خسارت وارد شده به شرکت های فعال، استارتاپ ها، سامانه رزواسیون و فروش بلیت ،هتل و تور را به دلیل قطعی اینترنت بسیار سنگین دانست:«چراکه بسیاری از آن ها گارانتی هتل و پرواز کرده اند و با قطعی اینترنت نتوانستند آنها را بفروشند.»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.