| کد خبر: 239671 |

◄ مرز هوایی فرودگاه سمنان صادر شد

نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز هوایی فرودگاه سمنان با تصویب هیات دولت صادر شد و این مرکز به عنوان فرودگاه بین المللی مجوز گرفت.

تین نیوز

نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز هوایی فرودگاه سمنان با تصویب هیات دولت صادر شد و این مرکز به عنوان فرودگاه بین المللی مجوز گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس گلرو روز سه شنبه به رسانه ها ابراز داشت: در جلسه اخیر هیات دولت به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه های یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد، سمنان در استان سمنان و جهرم در استان فارس را به عنوان فرودگاه های مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین شد.

وی بیان کرد: به این ترتیب، سرانجام پس از پیگیری های چندین ساله مجوز مرز هوایی فرودگاه سمنان صادر شد.

وی گفت : فرآیند اخذ این مجوز یکسال زمان برد و پس از تصویب در کمیسیون های تخصصی صنعتی و دفاعی هیات وزیران ، سرانجام در جلسه روز یکشنبه هیات دولت که به ریاست آیت الله سیدابراهیم رییسی برگزار شد ، تصویب و ابلاغ شد.

گلرو افزود: اخذ مجوز بین المللی شدن فرودگاه سمنان، یکی از الزامات توسعه یافتگی است و سبب تسهیل در توسعه تجارت داخلی و خارجی و آسانی حمل و نقل مسافر به ویژه از مبدا سمنان به عتبات عالیات، دمشق و مکه معظمه و مدینه منوره می شود.

 نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت های فرودگاه  سمنان استانداردهای بین المللی فنی و گمرکی دارد  گفت: با اخذ این مجوز ، دریافت تجهیزات نرم افزاری برای فرودگاه تسریع می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.