| کد خبر: 238809 |

◄ شرایط درآمد پروازهای عبوری در اصلاحیه بودجه تغییر می کند؟

پس از ارایه اصلاحیه لایحه بودجه 1401، شنیده شده تغییراتی در تبصره 10 ماده واحده لایحه بودجه صورت گرفته و بند «ی» تبصره 10، از ماده واحده بودجه حذف شده است.

تین نیوز

به دنبال نامه اصلاح بودجه که از سوی مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شد، شنیده شده موضوع اختصاص بخشی از درآمد حاصل از پروازهای عبوری به ستاد کل نیروهای مسلح، در لایحه بودجه حذف شده است.

به گزارش تین نیوز، ششم دی ماه امسال مسعود میرکاظمی مواردی را تحت عنوان اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ جهت اعمال در لایحه ارسالی دولت به مجلس اعلام کرد.

پس از ارایه اصلاحیه لایحه بودجه 1401، شنیده شده تغییراتی در تبصره 10 ماده واحده لایحه بودجه صورت گرفته و بند «ی» تبصره 10، از ماده واحده بودجه حذف شده است.

در بند«ی» این تبصره آمده بود: «به منظور افزایش مسیرهای پروازی و تسهیل عبور و مرور پروازهای بین المللی از فضای جمهوری اسلامی ایران و افزایش درآمدهای ارزی، با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت راه و شهر سازی، مسیرهای پروازی اصلاح و افزایش یافته و درآمد حاصل از این افزایش پرواز، پنجاه در صد (50 (%در اختیار صندوق حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و پنجاه درصد (50 (%در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار می گیرد.»

هنوز اطلاعات موثقی در این مورد در دست نیست.

نامه مسعود میر کاظمی

نامه مسعود میرکاظمی

نامه مسعود میرکاظمی1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    آقای امیر مکری راه ماندن در پست را در باج دادن به نظامیان دیده و انها هم برای تامین خواسته هایشان از این فرد ضعیف و بی هویت حمایت می کنند. حمایت از بخش دفاعی و امنیتی وظیفه همه است اما نفع بردن یک نفر از دیگری بی توجهی در خدمت رسانی به مردم است که این هم به نفع نظام نیست.
    نتایج مدیریت منفعلانه و ناکارآمد بخش هوایی در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.