| کد خبر: 231842 |

تلاش فرودگاه امام برای جذب بخشی از درآمد پروازهای عبوری

مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حال مذاکره با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هستیم تا قسمتی از درآمد پروازهای عبوری به فرودگاه امام داده شود.

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حال مذاکره با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هستیم تا قسمتی از درآمد پروازهای عبوری به فرودگاه امام داده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد مهدی کربلایی درباره علت توقف بهره برداری از ترمینال سلام گفت: فعلاً خدمات دهی ترمینال سلام را برای کاهش هزینه‌ها متوقف کرده ایم؛ به خصوص که در زمان بهره برداری، برخی بخش‌های ترمینال تکمیل نشده ولی به دلیل اضطرار بهره برداری شده بود.؛ از همین رو از فرصت تعطیلی ترمینال استفاده کردیم و ساخت این بخش‌ها را تکمیل کردیم.

وی درباره شفاف سازی هزینه‌های ساخت و ساز ترمینال سلام ادامه داد: سال گذشته با شرکت سرمایه گذار جلسات مالی شفاف سازی را هزینه‌ها و رفع نواقص و معایب را برگزار کردیم؛ در حال شفاف سازی هزینه‌ها هستیم و به زودی آن را نهایی و اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص سررسید اقساط تسهیلات ساخت ترمینال سلام و نحوه بازپرداخت آن در زمانی که بهره برداری از این ترمینال صورت نمی‌گیرد، گفت: وام ساخت و ساز را شرکت سرمایه گذار از بانک گرفته بود و اقساط آن در حال حاضر سررسید شده؛ در حال جمع بندی هستیم تا تشریفات مالی خود با این شرکت سرمایه گذار را نهایی کنیم.

وی در خصوص مذاکره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای اخذ بخشی از درآمدهای پروازهای عبوری، اظهار کرد: به دنبال اخذ درآمدی از بخشی از پروازهای عبوری هستیم و مذاکرات ما با شرکت فرودگاه‌ها در این زمینه ادامه دارد؛ در حال پیگری هستیم تا شرکت فرودگاه‌ها بخشی از درآمد پروازهای عبوری را به ما بدهد و با آن قسمتی از هزینه‌هایمان را جبران کنیم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.